K@ri @nita Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er 37 år, har 4 barn, er gift og i 50% jobb. Jeg spår på intuisjon. Noen ganger er desverre kanskje svarene dere får litt difuse, og forvirrende. Noen ganger tenker dere etterpå "så det var dette hun mente". Dere skal ikke ta en spådom for mer en det er, en spådom. Det er vanskelig av og til. Noen ganger får jeg ikke opp noe på personen. Det har ikke noe med personen og gjøre. Det kan være jeg er for sliten (uten og ville erkjenne det selv kanskje ) Noen ganger er personen rett og slett vanskelig og lese for meg. Men ta ikke dette ille opp. Det er bare slik av og til. Jeg prøver og gjøre så godt jeg kan. Grunnen til at jeg driver med dette er fordi jeg ofte finner mye glede i deg selv. Jeg driver også med litt andre ting innenfor det "mystiske" livet vi har rundt oss. Som for meg ikke er så mystisk egentlig. Jeg har hatt evnen siden jeg var liten, men i perioder av livet prøvd og la ting ligge. Det kan være perioder der familien må gå først, eller venner o.l. Jeg driver også litt med utdrivelse, men bare saker jeg føler jeg kan takle selv. Tror jeg det blir for vanskelig for meg sier jeg i fra at dette vil jeg ikke, kan jeg ikke. Jeg tar aldri betalt for noe av det jeg gjør. Jeg tror jeg har fått evnen for å hjelpe, ikke tjene penger. Jeg vil dele av meg selv til andre. Jeg har ikke spådd her inne før, selv om jeg har vært her inne en god stund, men jeg har ikke følt meg klar for det. Nå i natt (klokken er jo 03.45) følte jeg meg plutselig klart til og svare her. Har lest her mye, mange ganger nikket enig, og enkelte ganger vært litt uenig Jeg har vært dypt uenig med de som har tilbydd sine tjenester mot penger. Jeg har prøvd det, og fikk tilbake et brev som jeg ikke kjente det som skulle være meg, eller mine omgivelser, så for deres egen del så tenk dere om før dere begir dere ut på noe som krever masse penger. Men dette er bare mine ord. Dere gjør så klart som dere vil. Vi er alle frie personer til og gjøre som vi vil! Så om dere er uenige med meg får dere selvsagt lov til det Av og til må man jo bare være enige om å være uenige, til og med bestevenner har det vel slik av og til! Som dere ser lider fingrene mine akkurat nå av litt ord-diare. Beklager det. Men jeg skal prøve så godt jeg kan her inne. Det skal være meg en glede, og jeg håper jeg kan hjelpe noen av dere, gi dere håp, gi dere vennskap (så langt det er mulig på et slikt forum) og gi dere av min glede og kjærlighet til livet og til og ville hjelpe! God natt alle sammen som sover. Sov videre trygt og godt. PS: Jeg er ikke religiøs om noen lurer på det! Men jeg respekterer de som er det, og av og til er det nesten så man missunner enkelte for deres sterke tro, for sitt gode fotfeste i livet som mange har, og sin evne til og dele, i sorg og i glede. Nei, nå starter jeg på`n igjen. Takk til deg som orket og lese alt. Håper alle får en strålende lørdag, uansett hvor du måtte bo i landet. Lev dagen så godt du kan sammen med dine nære. Se gleden i barna dine, mannen din, naturen rundt deg. Gå ut og trekk frisk god luft ned i lungene, og gled deg over dagen, for den er din!
stratosen_er mamma_ Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Hei Kari Anita:) så flott skrevet. Er veldig enig med deg i mye her:) Jeg lurer på om du orker å titte litt på meg....vil gjerne at du bare skrive alt d du får opp og så lurer jeg litt ekstra på jobben min, og når det blir flere barn her i huset og hvor mange du ser til sammen... har vært uheldig å mista et par ganger før jeg fikk den første så jeg lurer også på om jeg må igjennom d flere ganger ( har funnet ut av hvorfor da, så d bekymrer meg ikke så mye men morro å høre) Kan gjerne se på deg også om du ønsker d.... Jeg er f.13.04.83 Jeg spår også på intuisjon og har merket i det siste at den har blitt mye sterkere. Har tarotkort også som jeg bruker innimellom men spår mest på intusisjon:) Ha en fortsatt fin lørdag så gleder jeg meg til å lese svar fra deg:) klem
-trollemor- Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Hei Kari Anita. Prøver meg en tur her. Har en del spørsmål vedr livet mitt om dagen, og har i hele dag tenkt på innlegget jeg la inn her tidligere. Leste innlegget ditt da jeg var på jobb, og ble kjempenysgjerrig på deg. Og lurer på om du har lyst å gi litt av din tid til meg... Vel, jeg er født 010979 og lurer på om jeg har virkelig har tatt feil jobb igjen...! Jeg mistrives så mye i jobben, og lurer på om jeg skal bevege meg videre eller hva. Blir jeg gravid igjen snart og hva med vennskap...? jeg er egentlig litt lost om dagen....
K@ri @nita Skrevet 13. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2009 Kjære trollemor79! Du skal ikke være lost! Du har krefter i deg til å reise deg. Du skal sette deg ned, finne ut hva du egentlig har lyst til. Noe innen helsevesenet? Du liker og jobbe sammen med noen, og føler deg nå litt ensom. Jeg får inn tanken "ingenting verdt" stadig, og der tar du feil. Du er en dame med store ressurser. Bare se deg om litt. Det kommer til å dukke opp en mulighet, mulig via noen du kjenner. Vær rask. Av og til er tilfeldighetene det man trenger. Du føler du gikk bak ryggen på noen, var litt "sleip", men i krig og kjærlighet vet du, der er alt lov Kjærlighetslivet ditt kommer til og blomstre i mai 2010. Det er ikke sikkert det er en mann i hjertet ditt, men at du rett og slett kan si til deg selv at nå har jeg det veldig godt. En kjærlighet til deg selv, som også smitter over på de rundt deg. Ser også litt forandring i klærne du bruker. Mer farger. Du tør og leve, og du synes det er herlig. Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå