Gå til innhold

Vil flytte langt inni skogen helt alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bestemt i dag for å ikke ta denne vaksinen.

Fordi uansett om noe uforutsett skulle skje barnet vårt på et eller annet tidspunkt i oppveksten, ville jeg klandret meg selv for å takke ja til denne vaksinen i 2009. Det var det året gravide var i villrede for å beskytte seg mot svineinfluensa.

Ikveld, etter å ha sett nyhetene om den unge gutten: slank, sporty, ikke røykende uten noen annen underliggende sykdom... Uff, da kom frykten langt inn i kroppen. Han bare døde... Selv med medisiner og behandling:(

Jeg er bare blitt ødelagt av for og imot argumenter og syntes vi gravide er i en håpløs situasjon:(

kommer nok til å krype til korset av ren redsel på mandag:(

jeg hater dette så ufattelig mye og er mest sint og frustert over situasjonen. Jeg klarer ikke holde hode kaldt lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt jeg:) Mye for og i mot, og MYE usikkerhet med påfølgende ubesvarte spørsmål. Jeg var imot den lenge, men tok den i går.....er av en eller annen grunn lettet.....

Det skal gå bra det her og. Lykke til på mandagen;)

Skrevet

huff, det er forferdelig sært å være sånn i tvil..jeg var det helt til jeg fikk stikket, og har jo vært litt i tvil etterpå også. men på en annen måte var det utrolig godt når jeg tok valget og fikk gjort det. Særlig nå som jeg gikk inn på Tv2.no og leste denne saken om en helt ung frisk mann som var gått bort.¨

Jeg råder deg til å lese et innlegg litt under her " svar på mail i fra FHI"

- kanskje det vil hjelpe deg i ditt valg, jeg ble veldig lettet når jeg leste det..

Lykke til-uansett valg! Stor klem! :)

Skrevet

ja, har også lyst å mure meg inne...

det er en kjempestor belastning å gå med denne bekymringen. Har prøvd i 3,5 år å bli gravid, og nå skulle det endelig bli en "lykkelig tid". Men så er det masse bekymringer og vanskelige valg man må ta.

Jeg har bestemt meg for å ikke ta vaksinen, men det betyr jo ikke det samme som at jeg ikke er redd for å få influensaen.

Stresser meg veldig på jobb, folk tar slett ikke hensyn. De hoster og nyser i hendene, og går rett videre til dørhåndtak, vannkran, kopimaskin og brødkniven i lunsjen...

Jeg har sluttet m felleslunsj og spiser medbrakt på plassen min. Stusselig hvis jeg skal ha det sånn i 3 mnd til, men gjør alt jeg kan for å minske faren for smitte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...