solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 hvordan gjør jeg det egentlig?? Tar jeg vare på innmaten?? Kan man bare sette t-lys rett inn???
erteposen + 4 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 sjekk klikk.no. Der står det meste:) En skjærer av toppen, graver ut innmaten, tegner på ansikt og skjærer ut. Den vasne massen kaster du, det harde kjøttet kan du lage pai av og frøene kan du riste i ovnen med litt salt på. Sett lyset rett inni.
fjollefrua Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 skjær av "toppen" slik at du har stor nok åpning til å grave ut innholdet. Innmaten kan du bruke til gresskarsuppe eller pai... Godt tips er å bruke gravlys inni. De blir ikke like varme, og de blåser ikke ut like fort...
2smågull Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 det har vi ordnet i dag gleder oss til å ha lys i det i morgen Vi skjærte ut øyne og slik først. så toppen, så tok vi ut innmaten og dyttet inn øynene og slik. og så er det bare å putte inn lys og sette på lokket
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Visste det var lurt å spørre dere =)))) Hva dere ikke vet... he he he =)) Tusen takk =) Da skal jeg se hva jeg får til i morgen sammen med ungene =))))) Ha en flott kveld og Halloween feiring =))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå