Påtidemedentil Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 gutt: Noah Leander? jente: Leah Madeleine?
Påtidemedentil Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2009 Leah Iselin? Leah Isabelle? Hva syns dere?
Miranda C Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Så fine navn! ) Noah er kjempefint! Er ikke så glad i Leander, men det funker. Noah Nathaniel Noah Elias Noah Mathias Noah Sebastian Noah Christopher Noah Gabriel Leah Madeleine er kjempefint!! Absolutt den fineste skrivemåten også ) Leah Isabelle er også pent! Leah Iselin funker, men syns Isabel er mye, mye finere! Leah Nathalie Leah Nicoline Leah Felicia Leah Sophia Leah Maria Leah Marielle Leah Celine Leah Tomine Leah Sienna Leah Meline Leah Josephine Leah og Noah er to kjempefine navn!
Mammas lykkebarn Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Liker Leah. De andre navna er jeg ikke begeistret for...
Blomstersara Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Liker desverre ingen av navnene du har lagt ut. Er poppisnavn og for "myke" til at jeg syns de er fine. Syns det trengs litt mer kraft, i allefall i guttenavnet- for mye vokaler. Men smaken er som baken...
solita 06 Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Nei, dette var nok ikke min smak. Oppbrukt og bløtt.
trebarnsmamma84 Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Leah Madeleine var kjemepefint=) Noah Alexander er finare..
♥ Herligheten ♥ Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Veldig mange som heter Noah Leander, men det er fortsatt et nyyelig navn! =0) Leah Madeleine var også veldig fint, har selv tenkt på Thea Madeleine, men har gått bort fra det nå.. To nydelige navn, hold på dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå