Style_hunter Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hvilken kopp vil dere anbefale til 6mnd baby? Han har aldri ville tatt smokk og eneste flaske jeg har fått han til å ta sånn halvveis er den fra Chicco. Har kjøpt tutekopp fra Chicco, men greier han ikke å drikke fra. Noen anbefalinger?
Lemonia Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Vi bruker Avent tutekopper, de har han drukket av siden han var 5 mnd.
Squirrel79 Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Vi har både tutekopp fra Avent, Mam og Nuk. Det er den fra NUK han er desidert flinkest til å drikke av. Jeg så og her om dagen at den vant best i test på klikk.no, så da har vi vel gjort et bra kjøp der. Kan absolutt anbefale den!
rl84 Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Eg har den mam sin.. bare bytta tutten på den med den som hørre te di vanlige mam flaskene så d var lettare å drikka av di.. var så stor å hard tutt på dei orginalt
Månestråle75 Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Her bruker vi Aventkoppen jeg har kjøpt på Kiwi. Lillejenta mi har heller ikke vært noen racer på flaske, men denne koppen funket som bare det )
Klar for nr 2 Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Her funka ikke tutekoppene så bra så lillemor drikker av vanlig glass eller kopp til maten. Er vi på farta har vi vann på tåteflasken. Begynnte med vanlig kopp når hun var ca 5 mnd, gikk kjempebra!
Daizy, mor til 2 Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Avent sin.. Tupperware sin er super, men kan lett bli litt bløtt når minsten drikker av den selv.. Har ikke prøvd NUK, men har hørt den er bra.
rima Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Vi brukte avent tutekopper med håndtak. Ellers hadde hun en Tupperwarekopp som var veldig god. Den var god å myk i tuten og veldig lett å drikke av så det ut til.
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Har både Avent og Nuk, og Nuk er definitivt best!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå