Fireblade Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Vi som i to barn og to voksene har fått tatt sv.infl. vaksinen for å beskytte lillegutt som er i risikogruppen, men for liten til selv å få vaksinen. Jeg og gutten min på 8 har hatt veldig vondt i armen etterpå, men det er gått litt over og mannen min har knapt merket noe som helst. Jenta mi på 13 derimot har hatt en kjempereasksjon. Hun har vært dårlig med feber, kvalme, hodepine, leddsmerter, ømfintelig hud, vondt bak øynene, vond hals og litt småhoste i 3 døgn nå. I kveld var feberen igjen opp i 39,1 så da bar det til legevakten. Vi fikk da bekreftet etter å ha tatt en crp at det kun er bivirkninger etter vaksinen. Legen sa da at det tyder på at hun nok ville blitt veldig syk hadde hun fått influensaen når hun reagerte sånn på vaksinen. Jeg er derfor veldig glad for at hun er vaksinert og så snart lillegutt er gammel nok kommer jeg til å la han få den også. Ville dele dette med dere av to grunner. For det første fordi mange lurer på om de skal la barna sine få vaksinen - jeg er ikke i tvil lenger, og for det andre for at dere skulle få vite at det er noen som reagerer så kraftig på vaksinen slik at dere ikke blir redd om det skjer dere eller barna deres etter at de har fått den. Ønsker dere alle en god kveld og håper færrest mulig av oss får influensaen i tiden fremover
kirsty*2barnsmamma Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Takk for at du delte :-) Håper jenta di blir bedre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå