Gå til innhold

Tær og holding...

Anbefalte innlegg

Mmmm!

Her ligger jeg og bare er.

Smaker litt på mine tær.

Deilig runde, varme, myke.

Fine å gripe, holde, stryke.

Ja, så står det i Se! boka fra Go´boken. Og nå har visst lillebror hørt den mange nok ganger, for nå er tærne kjempeinteressante. Han plukker på dem og driver og kaster beina opp for å få tak i tærne. Også ligger han og gliser siden det tydeligvis kiler litt..;o) Søtt!

Men han holder bare med sin venstre hånd. Høyre hånd når han ingenting med. Flere som har en som er opptatt av tær? Begynner de med en hånd først tro og kommer etter med den andre? Jeg husker ikke dette... Men nå har han jo ikke holdt på med dette så veldig lenge da, og må vel mestre det med en hånd først tenker jeg?!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140898429-t%C3%A6r-og-holding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ikke vist den helt store interessen enda, når ikke helt fram tydeligvis. Hun får tak i de hvis jeg hjelper til litt å løfter litt på rumpa, ved stell og sånt. Da kan hun ligge å fikle litt. Men foreløpig har hun mer enn nok med å spise på hendene og alt annet hun får tak i tror jeg :o)

kjempestas!!)

I går på stellebordet viste jeg snuppa mi tærne sine og tok hånden hennes på de slik at hun kunne kjenne... Og snakk om å fange interesse da!! hahaha.. hun lå bare å så og kjente leeenge!! Klarte ikke holde foten fast så jeg måtte støtte litt. Hun synes det var kjempegøy.

I morges (puh... sånn 05:30) fant hun tærne sine selv, det var tydeligvis kjekke greier!! =)

Annonse

Lykke2009; så festlig! Men hjelpes så slitsomt tidlig da!

Tror det er vanlig for de fleste å finne tærne i 4-5 mnd alder... Men noen finner dem sikkert før og noen finner dem litt senere.

Her er link til en side der det står om barnets utvikling måned for måned. Den tar også høyde for forskjellene mellom barn..;o)

http://lekegrinda.com/det01.shtml

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...