fjollefrua Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 --- spøkelse funker ikke, for han nekter å ha noe over hodet...
Mom2Two Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kjøpte tigerhale og sånn greie med strikk under haka med tigerører på til å ha på hodet. Kjøpte sort og gul ansiktsmaling og malte tigeransikt (enkelt, bare å google). Ha på helt svarte klær (svart strømpis/svart polo). Det var mitt tips:)
fjollefrua Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 hmmm, men funker det liksom somhalloween kostyme da? Trodde man liksom skulle være "skummel" jeg...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 kan du ikke bare ta å klippe hull i et hvitt laken e.l., og så tre det helt over hodet da? Og så kjøper du ansiktsmaling, og maler ansiket hvit med sorte rundinger rundt øynene? Da slipper han å ha noe over hodet.
Mrs. X Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Halloween handler om å kle seg ut, ikke om å være skummel:) Sånn er det i USA i ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå