mirakel-ønskes Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hei Vært prøver i over 3 år... Denne PP har jeg ikke gjort noe spesielt for å bli gravid,utenom å ha sex da selvføgelig Nå har jeg vonde/ømme pupper Struttende brystvorter Kvalme/vann i munn Mensmurring Stikninger bak skambenet og ned i skjeden Trøtt Fryser Ikke matlyst Sliten Men jeg har ikke IKM føre 5 november???
mammatetogansketette:)) Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Uff disse symptomene... kan se ut som om du er gravid ja:) Men det samme trodde jeg forrige mnd, var i 1.pp og lette IKKE etter symptomer siden vi brukte litt lang tid på førstemann og hadde INGEN symptomer da jeg omsider ble gravid med han.. Men kroppen min gav meg MASSE signaler nå forrige mnd, fra en uke før IKM til en uke etter IKM... Jeg kunne ikke helt sjønne at jeg skulle være gravid, men så dukket alle disse tegnene opp... så, plutselig kom mensen- en uke for sent.... jaja... Men håper ikke dette gjelder deg da, er jo tidlig ennå med symptomer,men kanskje kanskje... Krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå