Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hei vil du se på meg også? Jeg lurer på om du ser hvilket kjønn jeg vil få nå? Hvor mange barn vil jeg få (kjønn)? Vaginal fødsel eller keisersnitt? Lettere svangerskap enn sist?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 glemte fødselsdatoen min.... 180177
magica fra tryll Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Kjenner jeg begynner å bli litt sliten her;) Men altså: Jeg får at du får 3 barn tilsammen, jente, jente , gutt. Dette er nr 2 tror jeg. Ønsker du deg ks? Det er mulig det blir det, men føler liksom ikke at det blir noe sånn hastegreier som ikke er planlagt... På lettere sv.skap får jeg ja....Lykke til,-gi meg gjerne litt tilbakemelding....
magica fra tryll Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Prøvde igjen på fødsel(var liksom noe som ikke stemte, måtte gå meg en runde og prøve igjen hehe). Nå slo pendelen ut på vaginal fødsel. Kanskje det er slik at du kan velge?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har ei jente fra før som kom med ks.... Jeg håper på vaginal fødsel denne gangen da, men vi får se hva som skjer Kjønn nå kan jeg komme tilbake på, men du er den 3 som spår jente og min mann er overbevist om at det er jente. Jeg har vel kanskje en følelse på det selv også Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå