Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 jepp.. heeelt jævlig ..En kamerat av meg fortalte det fordi han kjente han ene som jobbet der og kunne fortelle at de pleide å gjøre det hvis den andre vasken var opptatt /ødelagt og argumentet var at vannet fra do var like rent som vanlig fra springen...mulig det,men jeg tar ikke sjansen på at ingen har pissa utenfor og glemt å trekke ned..!!!! Skriv det i feltet deres på Fb slik at folk er klar over det!!!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Er det nå jeg skal være glad for at jeg ikke bor i nærheten av Grünerløkka?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Så lenge jeg personlig ikke kan verifisere at dette faktisk er sant så akter jeg ikke å legge det ut verken på FB eller andre steder
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Enda en grunn til at jeg er glad jeg ikke bor i Oslo;)
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Og du antok da umiddelbart at de vaska dem nedi toalettet, og ikke i vann fra vasken, liksom.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Antok ingenting jeg,men om de bruker do vannet innimellom tar ikke jeg sjansen.. gjør du ,sug kukk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå