M+J Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 har veldig lyst på ett nytt barn, en fra før, men med all dette svinehysteriet, tørr jeg ikke! rett og slett, når jeg er gravid har jeg lyst å gå ett svangerskap uuuuuten å måtte bekymre meg om jeg får svineriet eller dør eller overlever... ikke hadde jeg villet tatt vaksinen om jeg var gravid! er jo blåsyre (små mengder) i vaksinen, det ble brukt i krigføring før! hvem putter det inn til forsteret sitt :s :S nei takk! kvikksølv er der også, mye kvikksølv i mat nesesprayer andre vaksiner osv men er ikke nødvendig å putte mer i kroppen. hvem vet hva senskadene er på vaksinen :s masse lykke til dere som prøver, er gravid. skal vente til dette svineriet har roet seg den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Trist at du lar det gå så innpå deg Eg ska verken vaksinere meg eller e redd for å bli sjuk. Blir eg sjuk holder eg meg inne, og vekke fra mennesker eg kan smitte. (ja, det er jo smittsomt før man får sterke symptomer, men det er fullt mulig å smitte andre selv om en vaksinerer seg og! Helgardering e umulig uansett.) Men lykke til med valget ditt, uansett!! Og velkommen tilbake når du føler det har roet seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå