Gå til innhold

herregud så syke menn blir ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann var syk i tre dager med hoste og feber og nå er mannen min syk. Han kan ikke gjøre noen ting, bare ligger på sofaen og sier ååh og uuh.

Jeg burde jo pleie ham og være medfølende, men jeg blir så flirete... :-)

Sånn er det hver gang han er litt forkjølet..!

Andre som har sånne menn? (Ellers så er han jo supermann hjemme, så jeg skal ikke klage, det er bare litt komisk.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yril, har du ikke hørt om mannesyken?

Den er nemlig myyyye verre enn hva vi noen gang kan tenke oss!

Så det.

Jeg har også en mann som blir veeeeeeeldig syk.

Jeg har til og med vært hjemme fra jobb med syk mann denne uken - haha! :)

Når det er sagt så har han mest sannsynlig har kikhoste - så har jeg vel ikke lov til å si noe på det... og kan igrunnen ikke huske sist han var syk. OG han er en supermann hjemme ellers...

Men det ER lov å flire når de ligger der på sofaen og eehhh, ååhhh - stakkars meg og spiser fisherman for harde livet og tror de er døden nær. De har tross alt FEBER! Hele 37, 7... Ooooh!

Stakkars oss sier jeg! ;)

Skrevet

Ja, herreguuuuud, som jeg kjenner meg igjen. Mannen min var syk med feber fra søndag til tirsdag (holdt seg hjemme fra jobb hele uka da), og det ble så ille at jeg måtte legge meg på rommet til dattern min om natta for å i det hele tatt få litt søvn. Man skal jo liksom prøve å være snill og pleie den syke osv, men jeg klarer rett og slett ikke når han blir sånn. "Åååååh, uuuuuuuh, oooooh, jeg er så syyyyyyk!" Jeg blir bare sur og irritert og orker ikke være i huset. Det er helt ille! Blir spennende nå som han skal ha pappapermisjon og han evt. blir syk igjen. Da må jeg sikkert være hjemme fra jobb, selv om JEG helt fint klarte (og måtte) være hjemme med vesla da JEG var syk og hadde feber.

Nei, disse mannfolka! Jeg blir gal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...