Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du noe om meg?

Født 23.03.76.

Når får jeg mitt neste barn? (får jeg flere?)

Kommer jeg til å finne meg en jobb jeg trives i?

Hvordan går det med forholdet mitt i nærmeste framtid?

Setter veldig pris på svar hvis du ser noe!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

hmm...nå ser jeg to barn på deg jeg da...vet ikke hvor mange du har fra før men føler på et vis at d ikke blir flere barn..men er jo fullt mulig at jeg tar HELT feil her...

ja jeg føler du vil finne en jobb du trives i, når du har funnet deg selv. Føler at du er litt på villspor om dagen. Gå dypt i deg selv og føl på hva du virkelig har lyst til å gjøre. Føler at du er redd for å satse på det du interesserer deg for, og at du er redd for hva andre vi mene og tenke og si om deg.

Men du skal ikke bry deg om det. D er du som skal jobbe med det og du som skal trives med d:) følg hjerte ditt..

Ang forholdet ditt så ser jeg mye tubulens, og jeg føler det henger sammen med at du "spiller" litt en annen rolle en den du føler deg komfortabel i, på et vis...vet ikke hvordan jeg skal forklare det men...

Jeg vil jo ikke si sånn eller sånn på et forhold, jeg ser opp og nedturer, og det kommer helt an på hva dere velger å bestemme dere for. Dere kan jobbe med forholdet eller dere kan gi det opp, det er egentlig helt opp til dere selv......

Ønsker deg lykke til med fremtiden.

klem

Skrevet

wow! TAkk! Her var det mye som traff meg!

Jeg føler meg på villspor, og det er turbulent i forholdet. Jeg tror også at vi har kommet til et punkt der vi må velge om vi vil velge hverandre på nytt - eller avslutte. Jeg er imponert over dine innsikter.

Kan jeg spørre deg om noe annet? Ser du hvor jeg kommer til å bo i framtiden? Vi vurderer å flytte...

Følge hjerte mitt med å finne meg selv og en riktig jobb, ja... Hmm. Hvordan gjør man det, egentlig?

Og kan du si noe mer om at jeg "spiller" litt en annen rolle enn jeg er komfortabel med i forholdet- jeg føler at du er inne på noe viktig, men det er nettopp dette jeg ikke klarer helt å sette fingeren på selv, heller... Hva gikk liksom galt i mellom oss? Vi hadde det så fint så lenge, og nå går alt på tverke hele tiden. Er han ikke glad i meg lengre?

Vi har ett barn, og jeg vil gjerne ha ett til. Håper du har rett med at det blir to...Jeg vil ha ett til nå, han vil vente.... Så det er ett åpent spørsmål om det blir flere...

Hvis du ser noe mer blir jeg veeeldig glad for å få vite litt mer. Og jeg skal helt klart ta ditt gode råd om å gå i meg selv å forsøke å finne meg selv og hva jeg egentlgi vil med livet mitt.

Skrevet

heisann igjen;)

Nei hvordan finne seg selv, tror faktisk du kunne hatt godt av å reise bort litt for deg selv og tenke litt...Gå lange turer og tenke over livet ditt..Hva hadde du tenkt tidligere, før du ble sammen med mannen din? Jeg føler at du har satt deg selv litt på vent på en måte, at han og familien har gått foran deg og dine ønsker.....Derfor jeg tror du kan ha godt av å finne deg selv igjen i alt dette, hvem ønsker du å vere....

Jeg føler en liten "kunstnerspire" i deg på et vis, om d er maling, skriving eller andre ting, det vet jeg ikke...Men jeg ser for meg at du liker å skape fine ting på et vis.....Jeg ser for meg at du har en "typisk" kjedelig butikkjobb, mulig jeg tar helt feil her men d er det jeg ser for meg....

Jeg kan ikke akkurat sette fingeren på noe spesielt galt i forholdet deres, tror bare dere er gått litt lei på et vis, man gjør vel ofte det om man ikke setter av tid til hverandre og prioriterer det. Jeg føler lite "passion" hos dere for å si det sånn...dere går i den vanlige tralten uten å tenke over hvor mye dere betyr for hverandre egentlig.

Jo jeg tror han er gla i deg, men han føler litt det samme, dere gjør ikke noe for hverandre, du pynter deg ikke for han, du gir han ikke små kjærtegn i hverdagen, det er sånne ting som er med på å gjøre forholdet noe mer enn bare vennskap. Og så si til hverandre positive ting, ting dere setter pris på med hverandre.

Som jeg sa i sted d med å reise bort å tenke litt, da tror jeg du klarer å se om du kan se for deg et liv uten mannen din eller om det er noe du vil satset videre på. Og når du har bestemt deg for det, så tror jeg at det vil funke uansett:)

Kan se ut som d er noe flytting på gang men kan ikke se når d blir desverre og på et vis så føler jeg at det er en kortvarig flytting...(vet ikke helt hvordan jeg skal tolke d)

Ønsker deg masse lykke til..

og husk at vi som spår bare sier det vi får opp, og det trenger ikke vere d som er det rette...men ofte er det sånn at vi får opp ting som kan hjelpe dere på veien. Men det er dere som skal gå veien og det kan komme mange småveier underveis og da er det du som må velge.....

Klem fra stratosen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...