Gå til innhold

trist :(

sessanFØDEKLAR !

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA da var alle symptomene bare tull.. Har spottet litt i dag :( Så da blir det vaksine på denne jenta ! Men hvorfor har jeg sååå vondt i puppene. BLÆ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du kan fint spotte selvom du er gravid! Ikke gi opp håpet för TR evnt. kommer for fullt! Håper hun ikke gjör det :-)

Skrevet

ÅÅÅ leste at du hadde testet pos =) sååå utrolig gøy !!

HURRA !!!

Nei håper ikke hun gjør det, men føler den kommer !

Skrevet

Ja, jeg kan ikke trooo det!! :)

Men jeg var sikker på at mensen kom i natt. Hadde skikkelig menssmerter og sån utflod jeg ofte får rett för mensen. Men plutselig ga smertene seg, og det pleier det jo ikke, så da skjönte jeg det måtte være noe. I tillegg var jeg kvalm og puppene har forandret seg både i utseende og fölelse. Kjenner stikkinger og rare greier nedentil. Kjenner virkeig det er noe annerledes. Synes det er rart å kjenne så mye så tidlig (hehe... da er det galt også ;))

Ikke vær for sikker enda :)

Skrevet

ER så koselig å høre at du er gravid =) Trist at du ikke blir her inne lenger da. Men håper jeg kommer fort etter deg ;)

ÅÅÅÅ du må jo glede deg masse til å fortelle det til mannen din =)

Lykketil med det da !

Skrevet

Takk, jeg blir her sikkert noen dager til til jeg virkelig tror på det. Og flytter jeg inn på 1.tri, ser jeg dere nok snart der :)

Har kjöpt en bukett roser, som jeg hadde tenkt til å legge testen oppi og gi mannen. Men föler kanskje det er litt vel drastisk å gjöre så mye ut av det allerede i dag. Mulig jeg gir det i morgen tidlig med en forhåpentligvis sterkere test... Men noe må jeg jo si i dag :) *tenke tenke*

Skrevet

en strek er en strek vennen =) GÅ for buketten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...