Mamman til gullet og klumpen Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Minstemann på 6 mnd har stadig vekk armer eller bein inne i pysjen og hyler og skriker fordi han ikke får dem fram. I morgen skal ny kjøpes inn, anbefal meg noen gode. Vi har mest name it fra før.....
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Hm? Jeg har igrunnen aldri hatt det problemet... Vi er iallefall veldig fornøyde med pysjene vi har kjøpt på HM. Særlig de i sånn mykt plysjstoff - finnes i både jente, gutte og unisex farger. Ellers har vi i det siste brukt en sånn heldress i krinkelull fra Janus som pysj - fungerer utmerket:) Anbefaler begge deler!
nea80 Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Hehe..Kjenner meg igjen, her er det beina som forsvinner inn. Jeg har begynt å ta et par tynne, gjerne litt lange, sokker utpå pysjen (også på de med fot). Her er det verst i pysjene med glidelås, beina forsvinner sjeldnere i de med knapping i skrittet.
Babyønske �� Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Har aldri hatt det problemet. Bruker pysj med fot da, både med knapper og glidelås. Flere forskjellige merker. Men bruker de ikke for store i str, (heller akkurat passelig) det har kanskje hendt en gang eller to at han har fått beina oppi, om pysjen har vært for stor. Jeg har en som sover veldig urolig også, men pysjen sitter uansett hvor mye han makker.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 I dag har jeg traska senteret rundt og fant til slutt pysj som fantes i riktig størrelse og som virket stramme rundt armer og ben. Endte opp med 2 pakning fra Kappahl, pysj med glidelås. Har den på klumpen nå og den sitter som støpt )
Frk Vims Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Jepp - Kappahl er bra på dett tror jeg og! Har en sånn 2-pkn etter forrige mann som fortastt er fine i passformen, selv om de er bittelitt for store.
Gjest eelis+guttespire *har født* Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Knapper i skrittet og uten fot har vært løsningen her. Jeg bruker sokker utenpå, og han sparker ikke av seg sokkene, og pysjen holder seg på plass, selv om den er litt for stor :-) Jeg har kjøpt på H&M, syns de funker helt fint. Hva du kan gjøre med armene er jeg ikke sikker på, det har aldri vært et problem her.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Åh kjenner til problemet!! ALLE hennes pysjer har endt opp slik om natta, utenom eèn. Cubus har en med bilde av minnie/mikke på. Den er herlig i passformen, har min yndlingsknepping (bare under beina) og sitter så godt fast på turnjenta vår.
MiMa09 Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Jeg syns det er name it pysjene som har vært verst på dette. Minien vår har samme problemet. Jeg har kjøpt på HM og kjøpt uten fot, da går det bra. Fryser han på beina, ta på sokker om natta.
Overraskelsen Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Her i huset var alt av klær med føtter helt håpløst de første månedene. Begge beina endte som regel opp nede i det ene buksebeinet. Vi endte opp med å bruke bukser og pysjer uten føtter med sokker utenpå, og det fungerer fint.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Jeg har forsøkt sokker utenpå uten at det hjalp. Vår løsning var å ha en truse over og det er toppers:) Ser litt snodig ut da, men;)
Rampongi Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 hahaha LilleMalin det var et godt tips. Lage en liten supermann/dame til natta var jo ikke dummen. Jeg har stort sett arva nattiser frem til nå, men når jeg skal kjøpe skal jeg kjøpe med stram fot og arm ja, for min lille pirat ligger også som en skilepaddeball om morgenen..
-MtG- Skrevet 2. november 2009 #13 Skrevet 2. november 2009 Vi har hatt samme problemet her. Våknet på natten av at begge føttene var i det ene pysjbeinet eller at føttene stakk ut mellom knappene. Så på fredag kjøpte jeg en Mummi-pysj på lindex. Den er uten fot og med glidelås og er litt stram rundt anklene og hendene. Den sitter som et skudd!! Har sokker på da så han ikke blir kald på føttene. Deilig å slippe pysjproblemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå