ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hadde jo tenkt at hvis jeg ble gravid, skulle jeg gi roser med testen oppi buketten, men tör ikke å tro 100% sikkert at jeg er det. Har testet svakt pos. i dag med QR. IKM var alt fra i går til mandag. Det var en helt tydelig strek, men svak i fargen. Har mye symptomer. Föler meg helt klart gravid, men mye kan jo skje så tidlig... Kjöpt en rosebukett, som jeg tenkte å putte morgendagens test oppi (som sannsynligvis da er enda sterkere). Må liksom fortelle han i dag at jeg testet svakt positivt og sannsynligvis er gravid! Men hvordan? Hadde dere heller ventet til i morgen?
Zeke Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kjøpte et par baby sko og et kort til min mann å la dette sammen med testen hihihi Ville bare satt det på stue bordet å sett om han la merke til det jeg.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 Ok, ga du det samme dag som förste pos. test, eller etter noen dager med positive tester? hehe... Jeg tror aldri ting virkelig skjer meg, jeg skjönner du :-) Synes det er litt drastisk og overöse med roser osv allerede, hvis det viser seg at testen forandrer seg om få dager... Rosene ligger gjemt nedi kjelleren forelöpig...
Zeke Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Samme dagen, bare å tenke posetivt men skjønner tanken din har vel testa tre ganger i dag og i går tilsammen så skjønner veldig godt hva du tenker, lykke til.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 hmmm... ja, jeg er litt usikker altså... Vil ikke lage for mye oppstyr heller, men hadde jo forsåvidt vært koselig å si det på en hyggelig måte i kveld. Er bare så redd for å styre for mye Er det best å vente med rosene til i morgen, tro...?
Zeke Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Ville gitt alt i dag, å ta det som det kommer, er jo moro å dele gleden sammen.
spirehåp Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Gratulerer så mye :) jeg synes du skal gi rosene idag, viktig å inkludere mannen like mye, kanskje litt kjedelig for han i morgen å tenke på at du fant det ut allerede igår liksom;) og man må jo dele gledene!! og er du litt redd for skuffelse er det jo best og dele de også.. Ønsker deg en fiiin kveld
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2009 Takk dere! :-) Nå er gleden delt! Ga han rosene med testen. Först sa han "hvem har du fått de av?" også lurte han etterhvert på om det var en graviditetstest. Han trodde det först var termometer!! hehe.. (han har nemlig feber). Han ble iallefall glad :-D
Blinkimom Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Hihi!! Han trodde det var et termometer... ler godt!! Grattis igjen!!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 31. oktober 2009 #13 Skrevet 31. oktober 2009 Ja ja, der kan man se, kan bli gravid selm om en ikke finner el ja.... Gratulerer så masse, håper å se deg på 1.trimester snart!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 31. oktober 2009 Takk, Aureca :-) Ja, jeg håper jeg kan flytte inn på 1. tri til uka. Testen i dag var helt lik som i går, veldig svak. Skal teste igjen mandag. Men kjenner at jeg er gravid, ikke tvil om det. Bare redd plutselig "mensen" kommer likevel, siden det er så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå