Gå til innhold

uke 50 -------fryseforsøk

Anbefalte innlegg

Mensen kom i dag etter negativt svar på onsdag(28.10)

ringte til porsgrunn ...vi regnet litt og jeg skal ringe inn neste mens i slutten av nov..så får jeg tilsendt resept og nye skriv om fryseforsøket=)

Var kjempe lei meg at det ikke klaffet denne gangen heller...men men..nå må vi bare prøve og se lyst på det igjen og glede oss over at jeg kanskje er ruger IGJEN i desember=)

FLERE med meg i uke 50?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140896568-uke-50-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei delyla81

så koselig da at dere oxo hører til porsgrunn=)

Fikk resepten min på progynova i dag..begynner på tab.1 eller 2 dag førstkommende mens=)(i slutten av nov. sånn ca.)

gleder meg..

ja det var veldig trist med nagativt forsøk IGJEN..men ser fram imot dette fryseforsøket=)

Tenkte jeg skulle prøve å leve litt sunnere denne gangen..og drikke masse masse vann=)

Ønsker dere masse lykke til.

blir spennende for du kommer jo til å ligge en uke forann meg som ruger=)

klem

hei lillehare=)

porsgrunn du oxo ja..så koselig da=)

Men det var leit å høre/lese at du testet neg denne gangen=(

huff er ikke lett dette altså..

men men..er så glad for oss at vi har egg på frys=) og som du skriver..denne gangen skal de feste seg!!!!

lykke til ...klem

Annonse

Heia,

jeg melder meg på her, skal ha fryseforsøk dersom mine to eskimoer overlever tininga :) Men det blir vel i uke 51 tror jeg. Skal ha frys i naturlig syklus, ikke bruke noen medisiner i forkant og kanskje ikke engang crinone etterpå - det blir jo barnemat i forhold til vanlig forsøk! . Aldri hatt frys før, så dette blir spennende (selv om ikke har den største trua...)

hei hei damer =)

koselig at vi er flere som skal gjennom frys og få et positivt svar rundt juletider....det skal vi ha og det fortjener vi!!

jeg brukte progynova og crinone forige gang og det skal jeg bruke nå oxo...

Progynova er ingenting å grue seg til..jeg hadde ingen bivirkninger som jeg husker da hvertfall og tiden gikk så fort fram til ultralyd(bare 8-10 dager etter oppstart av progynova som jeg begynte med første dag mens)

og på dag 14 så var vi allerede i porsgrunn igjen og satte inn 2egg=)

Det skal vi denne gangen oxo så sant at eskimoene våre klare seg gjennom opptingen da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...