pauline og knerten Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hallo! Skal til Syden med knerten og trenger en reisetrille. Hva bør vi kjøpe til en som er såpass liten? Noen som har noen tips?
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Vi kjøpte britax sin, den heten Yanis. Selges på babyshop for 1499 tror jeg (tilbud 999). Den har gode høye sider, og fin kalesje, skjermet sittedel og ryggen går nesten helt ned. Den er hvertfall mye mer trille for pengene enn carena sin lux trille. Fra før har vi carena easy trille, jeg har vel kanskje vært like fornøyd med begge de to, denne har større handlenett under. De har lik liggestilling tror jeg, men denne blir jo større sammenlagt. Syns ikke det er noen nevneverdig forskjell i trillekomforten på de to.
Collette Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kjøpte Bugaboo Bee til min gutt da han var tre mnd. Den er ypperligg. Full liggestilling og vendbar sittedel. Med pose oppi ble den skikkelig lun og god. Den er dyr, men sjekk finn.no.
pauline og knerten Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for tipsene! Tar en tur i butikk i morgen. Det er veldig fint om de ligger litt lunt og trygt oppi syns jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå