lenak8 Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 hei jenter! jeg fjernet en p-stav den 13.okt. Fikk blødning samme dag, som varte ett par dager. Har hatt en del sex med typen etter det. Har også lest at det er veldig lett å bli gravid etter fjerning av p-stav. Også nå har jeg stikkninger i venstre side. det kommer og går. Også har jeg en melkehvit utflod som jeg har hatt noen dager. Er dette tegn på graviditet, og når kan jeg starte å teste? Håper på svar
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Tester du med el-tester eller temper? så lenge det ikke blir påvist eggløsning så er det ikke så enkelt å si sånn rett etter du fjerna p-staven... Men det er jo bare et par uker siden, så du kan sikker vente et par uker til før du tester. Eggløsningen kommer et par uker før venten mens. Og for å gjøre det litt enkelt akkurat nå, så går eg utifra "standarden" med 28 dagers syklus, og at blødningen et par dager var en mens. Da vil ikm bli 10 november. El skjer ca to uker før det. Stikkingene du har er da kanskje i forbindelse med el?? Skal krysse fingrene for deg!! Spennende tider i møte
lenak8 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 jeg håper ihvertfall jeg kan være gravid nå tester rundt 10nov, så skal jeg gi en lyd på bim da. krysser fingrene for deg og alle prøvere. ser ut som mange som blir gravid fortiden nå. kjempe spennende!! =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå