Gå til innhold

Endelig rolig, etter ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde min første ultralyd i dag, 9+0. Får mer oppfølging etter MA og SA.

Kunne se hjerte banke og noen små armer og bein. Kun 21.8mm.

Fikk termin 4 juni, mens kalkulatoren her sier 8 juni. Skal på ny ultralyd om 3 uker:-) Synd at tiden går så sakte allerede, men kan puste litt lettere nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!!! Men hvsi du er 9+0 som meg i dag så er terminen 6. juni. Det fikk jeg inne på babyverden, samme som legen følger.

Ja, ja, uansett får man jo ultermin på ordinær ul som man må følge.

Skal også på ul om 3 uker. 18.november:)

Grattis med gode tilbakemeldinger på ul i dag!

Skrevet

Ja jeg blir litt usikker på hva som er rett. Da jeg begynte SA 28 august regner jeg med at jeg er 9+0 i dag, men hun fikk opp termin 4 juni i forhold til fosteret størrelse. Tok innvendig ultralyd og bilde jeg fikk har et ark hengende fast hvor det står beskrivelse av lengde samt dato 4 juni.

Fikk du noe slikt, ser at ditt foster var lengre?

Skrevet

Hmm, jeg hadde jo første blødningsdag i SA 24. augsut, men hadde positiv eltest 11. september. Etter det har jeg regnet ut termin til 6. juni. I går på ul mente jeg selv at jeg var 8+6, legen var ganske enig i det, men han målte embryoet til 23 mm i går og at jeg i går var 9+0. Men som vi snakket om så vokser de litt i rykk og napp da.

Det viktige var jo at alt så bra ut og at embryoet er på riktig størrelse da :)

Skrevet

Ja jeg er veldig glad. Endrer ikke terminen her inne da den da hoppet til uke 10. Holder meg til uke 9. Selv om det er synd at vi har vært igjennom noe av det samme, men jeg synes det er godt å ha noen som forstår det jeg er igjennom så jeg er glad for å se dine innlegg her inne.

Fikk beskjed om at jeg kunne ta svineinfluensa i uke 48. Men venter kanskje til uke 49 for å være på den sikre siden. Skal uansett på ny UL 23 november. Har også fått innvilget hjemmekontor en måned til da jeg er i en jobb med mye reising og mange folk. Det er godt å ha en forståelsesfull sjef. Ringte han så fort jeg fikk vite at jeg var gravid da jeg var usikker på om stress på arbeidsplassen påvirket SA. Han var helt enig og i går sa han at jeg kunne jobbe hjemmefra i en måned til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...