juni2010mamma Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er fra før vant til å spise ca hver 3 time, men nå blir jeg sulten nesten rett etter at jeg har spist. Det er jo så slitsomt for jeg kan jo ikke spise hele tiden:) Jeg legger veldig fort på meg og jeg vil jo ikke gå opp mer enn jeg må. Føler at jeg går sulten hele døgnet, våkner til og med om natten og da skriker magen min etter mat. Flere som har det slik???
benelen Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Hehe har det slik jeg og. går rundt med en kjekspakke i veska. Var ei på jobb som kommenterte det i dag. Hun lo litt av meg og sa at det bare var gravide som hadde slik i veska... hehe ja mulig det svarte jeg.
Elita:) Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 JA! Er sulten like etter at jeg har spist, og har som deg lett for å legge på meg, så jeg liker ikke dette. Blir kvalm når jeg er sulten, og kvalm om jeg spiser for mye, så det begrenser seg jo litt selv da. Her går det stort sett i to knekkebrød annenhver time, og da holder jeg igjen..
juni2010mamma Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2009 Ja jeg er også som deg, blir kvalm når jeg blir så sulten. Men jeg kan jo ikke spise hele tiden så hvor lenge holder jeg ut uten å spise når jeg blir så kvalm:)) Jeg spiser masse gulerøtter da men blir jo ikke mett av det heller.
Bride09 Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 JAAA..Jeg blir gal, kan spise 24/7 tror jeg.. Spiser jeg ikke blir jeg kvalm... hmmm..
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Ja!!!! Sulten sulten sulten. Ikke er jeg kvalm, så jeg kan ikke skylde på det, jeg er bare sulten. Huff!
mamma til twins Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg MÅ spise minst annenhver time, hvis ikke blir jeg superkvalm.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Ja noen dager er jeg sulten konstant......andre dager ikke.
adI Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Jeg blir fort sulten, men også så fort mett når jeg putter noe i munnen...Mett etter bare noen tygg...
adI Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Jeg blir fort sulten, men også så fort mett når jeg putter noe i munnen...Mett etter bare noen tygg...
juni2010mamma Skrevet 2. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2009 Så heldig du er:) Jeg kan spise masse, men gjør det jo ikke:)
nikitaa90 Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Jeg har d slik! Men jeg spyr magesyre om jeg IKKE spiser da, så jeg MÅ spise.. heldigvis er ikke kvalmen like ille nå som den var rundt uke6-8. Men jeg spyr enda magesyre om morgenen og blir kvalm med ENGANG om jeg ikke spiser når magen SKRIKER og SVIR etter mat! MEN jeg kan ikke spise noe av d samme hver dag, det er litt ille. Det som var livretten igår er det verste noen sinne idag liksom..
nysnupp Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 Jepp, mye sulten.. også blir jeg ikke skikkelig mett heller.. sånn helt passelig mett, men så blir jeg jo fort sulten igjen. Også blir jeg kvalm om det går mer enn 3 timer siden sist måltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå