3barns-mamma <3 Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 tok en cb+ i morges kl 10, og denne kom det jammen meg et kryss på med en gang ) ikke så kjempe sterkt men ser det godt har testet med billigstrimler i morges, på morgenurin, men så negativ som det går ann til å bli tok en til cb+ i sted, denne ble også positiv Jeg er ca 10dpo eller noe sånn Lykke til alle sammen sender masse babystøv til dere *********************************************************** ************************************************************ ***********************************************************
Indigo 08-10-13 Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Gratulerer! Lykke til i svangerskapet. Ble litt nysgjerrig jeg da.. Hvilken type billigstrimmel testet du med, siden den ble negativ mens cb+ positiv??
Tingenes Herre Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Grattis!!!!!!!!!!!! Samler babystøv til jeg skal teste imorgen...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Grattis :-) Utrolig mange som har bloitt gravide denne pp :-) Jeg testet svakt positivt i morges. Tör nesten ikke tro det, ennå, men
3barns-mamma <3 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2009 testet med billigtester.com sine strimler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå