Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hei jenter... tenk at dere alle er gravide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er sååååååå glad på deres vegne at jeg har ikke ord... Tenk at dere skulle få det til alle 3.. heeeeeeeeeeeeeeeeerlig.. Nå skal jeg følge godt med fremover hihi.... jeg krysser alt jeg har for dere!!!! For dette fortjener dere så utrolig mye )))))))) Stor klem fra meg og lille Marius gutten min....
Rose69 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Hei Tullemor1 & Gullemitt :-) Ja, det er artig når alle 3 gamle travere på en gang blir gravide :-) Vi har jo fulgt hverandre i "tykt og tynt" i noen år her inne - Stas!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Tusen takk Tullemor Ja det er helt utrolig at det skulle klaffe for alle oss "gamle" hehe. Nå får vi bare krysse det som krysses kan for at alle spirene klamrer seg fast )
Rose69 Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Bjørnen, skal du ha tidlig UL? Ønsker deg MASSE lykke til !! Klem/
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Ja jeg skal få tidlig ul i uke 8. Men ringer ikke til Ullevål før neste uke. Der skal man jo ikke teste før 3 uker etter innsett og jeg har fått beskjed om at det ikke er noen vits i å ringe før Regner også med å få et par UL til innen uke 12.... Hadde ul i uke 7,8,9,10 og 12 sist gang. Dette pga mine 3 SA.... Jeg trenger nok ikke så mange denne gangen, men jeg håper at jeg kan få en i uke 10 og 12 også, føles bedre dersom jeg får sett at ting går som det skal. Vet at det ikke er noe sjanse for tvillinger da... hehe, siden det bare ble satt inn 1 egg. Hadde ikke fått flere heller siden jeg hadde så trøblete svangerskap sist Du skal vel på tidlig UL du også eller? Dette er så spennende!
Rose69 Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jeg ønsker tidlig UL. Pga. at jeg jan 2008 hadde en MA i uke 8 der jeg ikke visste noe - hadde bare en ekkel magefølelse og spurte om å få en UL. Da var jeg i uke 10...dvs det hadde vært dødt en stund.Ekkelt. Uten å vite noenting.
Millamolly Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Åh ja, dette er kjempekoselig!!! Heia alle 3
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Snøfilla, Rose39 og Bjørnen Collargol :-))))) Hva er det jeg leser her inne? Er dere gravid alle 3? Dette var så gøy å lese. Stilig at det klaffet for alle 3 samtidig. Kikker innom av og til for må jo følge litt med. Jeg håper det går bra for dere alle sammen. Blir spennende å følge med framover nå. Her er jenta mi alt 5 måneder. Det går så fort, men for en tid. Har aldri vært så lykkelig noengang. Ho er god og snill hele tida. Alltid blid:-) Stor klem og masse lykke til framover fra
Rose69 Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Så hyggelig Pysekatten :-)) Husker deg ja! Jammen som tiden flyer her inne...hehe. Så herlig at du er blitt mor.Du får kose deg og nyte hver eneste dag! Klem/
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Slenger meg på her jeg også og gratulerer dere alle tre, utrolig deilig og velfortjente graviditeter;) Lykke til videre, dere har mye fint i vente!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #11 Skrevet 30. oktober 2009 Hehe, tenk at jente di er 5 mnd alt! Er det ikke herlig å være mamma? Leona rekker akkurat å bli 2 år før hun blir storesøster. Akkurat passe synes jeg, men hadde ALDRI trodd det skulle skje PS.... bilde av jente mi på profilen min hvis du vil se
Ann-ch. Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Så utrolig morsomt å lese at det har klaffet for alle tre. Gratulerer så mye og masse lykke til. Dette er virkelig fortjent:-) Klem fra meg.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 31. oktober 2009 #13 Skrevet 31. oktober 2009 Tusen takk alle sammen :-) Jeg tar ingen ting for gitt enda, men det veldig koselig å blir gratulert - så får man heller ta sorgene hvis de kommer (tar man dem på forskudd så ødelegger man jo bare for seg selv...) Klem
kosejent1 Skrevet 31. oktober 2009 #14 Skrevet 31. oktober 2009 Gratulerer alle tre!!! Så gøy at det klaffet samtidig for dere alle og jeg krysser fingrene for dere!!! Her har mini blitt to måneder og jeg stortrives som mamma! Han er en rolig gutt og sover masse, men vi "leker" så mye vi kan når han er våken;-) Stor klem fra meg og mini til alle tre
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 31. oktober 2009 #15 Skrevet 31. oktober 2009 Hei igjen:-) Åh det er helt fantastisk herlig å være mamma. Har aldri opplevd sånn lykke. Så skjønn Leona er. Ordentlig gojente. To år mellom de er jo helt perfekt. Håper alt går bra framover og at du får et godt svangerskap. Håper jeg er like heldig som deg når vi skal til på søsken. Håper vi får det til. Gleder meg til å følge med videre her. Dette er jo så spennende med dere 3. Åh jeg blir så glad inni meg. Vi "snakkes". Klem fra
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 31. oktober 2009 #16 Skrevet 31. oktober 2009 Hei Rose:-) Ja tida flyr. Jeg nyter hver eneste dag med jenta mi. Nå er det din tur. Håper du får en deilig tid framover. Gleder meg til å følge dere. Klem fra
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 31. oktober 2009 #17 Skrevet 31. oktober 2009 He he min far sier alltid best å ta gledene på forskudd så har man dem i hus ... (sorgene kommer av seg selv likevel..) kos deg og nyt det!!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 31. oktober 2009 #18 Skrevet 31. oktober 2009 Henger meg på Gratulasjonenen ALLE TRE. Tenk helt fantastisk. dette går bra tro på det !!!!! klemmmer også fra en gammel sliter med lykke i magen :-)
Høst72 Skrevet 1. november 2009 #19 Skrevet 1. november 2009 Jeg henger meg også på. Gratulerer så mye alle tre! Fantastisk! Klemmer fra
Susie & Desembergullet Skrevet 3. november 2009 #20 Skrevet 3. november 2009 Slenger meg på - gratulerer alle tre og masse lykke til fremover! Og gratulerer til Tullermor og lille Marius selvsagt Godt nytt!! ) Jenta mi er allerede 10 mnd! Tiden flyr og jeg har aldri hatt det bedre.... Verdt alt strevet med ivfene... Har faktisk begynt å tenke på de to eggene jeg har på frys. Vil så gjerne at vesla skal ha et søsken. Så jeg kommer vel tilbake til BIM snart.... Lykke til alle sammen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå