engel81 - g08, g10 Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Litt trist og lei i dag... Skjønner jo at dette er noe mange går igjennom, men man tenker liksom at "det skjer ikke meg"... Var det legen kaller "blighted ovum", altså ikke-eksisterende fosteranlegg. Operasjonen gikk i alle fall raskt og smertefritt. All ære til gynekologisk avdeling på Ullevål! Godt å lese innlegg her inne at det er flere prøvere som ikke får det til med en gang, men som holder motet oppe og fortsetter prøvingen. Nå skal vi vente noen uker, så er det klart for prøving igjen! Har så lyst på en liten bror eller søster til den skjønne gutten vår:)
xonix Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 ønsker deg lykke til videre, dont give up hope-without hope we have nothing...so stay strong......=) "ta vare på de små øyenblikkene" klem
spirehåp Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 det var trist... bra du fikk god behandling på sykehuset. Masse masse lykke til ved neste pp
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Veldig trist at du måtte oppleve dette Har aldri opplevd det sjøl, så klarer ikkje sette meg heilt inn i det...men det e godt å lese at du er klar for prøving igjen! Me jentene sitter klare her me vettu, til dere er i gang igjen, og skal holde deg med selskap! *stooorklem*
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 hei på deg. Så trist at du og måtte gjennomgå dette. Hadde det helt likt som deg i slutten av juli. Var 13+5 og måtte og krangle meg til ul etter litt småblødning. Ønsker deg masse lykke til. Blir en tøff tid for deg, men blir litt lettere etterhvert selvom jeg stadig tenker på terminen som egentlig hadde vært i slutten av januar. Ta den tiden du trenger på å sørge, for det trenger du. Du trenger heller ikke å vente med å bli gravid igjen hvis du selv føler for det, men min syklus har blitt veeldig lang etter ma så tar litt tid for meg, men det gjelder ikke alle. Stooor trøsteklem
engel81 - g08, g10 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for trøstende ord, det varmer! Masse lykke til til dere andre og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå