Gå til innhold

Hvor tidlig kan jeg ta en gravi test.

Anbefalte innlegg

Jeg satt inn 2 egg, som har vært i frys 28.10.09 Er det noen som har testst tidlig og positiv erfaring med det?

Veldig spent, da dette er siste forsøk for meg. Jeg har vært igjennom 3 forsøk hvor jeg har blitt gravid 2 ganger, men mistet i 3 mnd.

Jeg er evig opptimist og ser frem til testingen:)

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Dette var et kjent nick ja :)

Jeg vet ikke med fryseforsøk, men selv testet jeg denne gangen positivt på rd 10.

Sist svaaaakt positivt på rd 13.

Begge ferske forsøk.

Får håpe at eggene fester seg nå da og at de(n)holder seg på plass i ca 9 mnd.

Får du noen støttebehandling nå eller?

Takk for svar. Hva mener du med støtte behandling, tenker du på medikamenter? Jeg bruker Progestan og Proginova nå frem til test og videre da selvfølgelig om jeg er gravid.

Jeg skulle egentlig tatt dette forsøket naturlig, men jeg har mistet mens mye, litt usikker på om det er tidlig overgangsalder (jeg er 36 år) eller at jeg har celleforandring (fikk påvist i går). Men dette er siste forsøk for meg, så jeg kommer til å fullføre dette uansett.

Jeg har jo blitt fortalt at egg fester seg senere ved frys forsøk, men jeg er bare SÅÅÅÅ utolmodig og håpet noe skulle si at de hadde testet tidlig og fått positivt svar:)))

Jeg får vente 14-16 dager så får jeg krysse fingrene for det aller aller beste:)

Utroli spennende tid du er inne i no ja:)))

Jeg vil anbefale deg å ikke teste for tidlig (vet jo att det er enklere sagt enn gjort)

Men kanskje tester du tidlig,,å får negativt----når du egentli er gravid.

Jeg ønsker deg iallefall masse lykke til,,,,skal ha innsetting av fryseegg i morgen jeg også...utroli spennende:))))

Heisann Tullemor og gullet mitt... har du fått et gull- baby? I så fall er jeg kjempe glad på dine vegne. Er det nr 2 nå da?

Lykke til med innsett av egg, da er vi rugere igjen:) Sista forsøk nå for meg, holdt på i 6 år vi nå:)

Husker du hun som har nick navn- vil så gjerne- ? Vet du om hun ble gravid?

Uansett- ønsker alle prøvere der ute lykke til med alt, og en riktig god helg:)

Annonse

Hei igjen du... ja jeg ble plutselig gravid på egenhånd etter 4 ivf førsøk før vi skulle i gang med 5 ivf.. :o))))))) mirakelbarn sier legene siden jeg ikke kunne bli gravid på egenhånd hihi... han er nå 10 mnd snart og tiden går så altfor fort.. han er bare så skjønn, blid som en sol og har fått 4 tenner oppe og to nede hehe, gjør seg til og krabber rundt og reiser seg opp, så er nok ikke lenge før han skal ta sine første skritt..alene da hehe for med meg når jeg holder han går han hele tiden:o)

Her blir det desserre ikke fler har jo kun han, hadde et utrolig tøft sv.skap hvor jeg lå i ro i 5 mnd med fare for å miste han så jeg tar ingen sjanser.. jeg får nyte tiden med min lille marius skatt :o)))

Jeg håper det klaffer for deg nå, det fortjener du..

Vet ikke om vilsågjerne er gravid..

Hei Gordonsetter.

Lurer litt på akkurat det samme som deg. Satte inn to fryseegg dagen før deg, på tirsdag 27.10.

Hadde opprinnelig (før vi satte inn eggene) bestemt meg for å vente med testingen til testdagen, men det er jo sååååå lenge til!:=)

Fikk beskjed på klinikken at det hender testen viser positivt resultat noen dager etter testdagen, så om det er negativ test på selve testdagen (14 dager etter innsett for min del) så anbefaler de å ta støttemedisinene et par tre dager ekstra - i tilfelle en sen positiv test.

Men er kun på rugedag 5 og tiden frem til opprinnelig testdag virker som en evighet.... :=)

Jøss tullemor, så moro at dere fikk til dette på egenhånd. Så moro!!!

Ja en hører om disse historiene, men en tenker at de liksom ikke hører til en selv. Det er jo oftest en årsak til at man har gått på så mange mislykkede forsøk:) Men hipp hurra for deg!:)

Lykke til med gullet og hans første skritt:)

Heisann snøfilla.

Snøfilla er et gammelt nick?!:) Mener jeg har sett dette for en god tid tilbake.

Har du fått positivt på gravid test!!!:)))) Det er jo SÅÅÅÅÅ MORO!!!! Gratulerer!!! Da er det bare å skjemme seg bort, sy SVÆRE puter under armene, å det er så spennende dette vi holder på med altså! Satt du inn to egg? I så fall, tenker du tanken på at det kan være tvillinger:)

Jeg har bestemt meg for å vente til det har gått 14 dager og en ny etter 16 evnt. Jeg må bare ta meg tid etter som dette er siste forsøk. Håper jeg får det til denne gangen, håper:)

Hei to snart tre:)

Jeg føler med deg og kjenner vi farter i samme (ro) båt om dagen. Ruging er en spennende periode, og den tar alt for lang tid. Men den perioden jeg personlig syns er alt for spennende er de første mnd som gravid. Angsten om abort, blødninger og alle følelsene som er i hodet, det er en slitsom tid det også, men samtidig er jo hver dag en lykke om at alt er fortsatt ok:)

Ønsker deg lykke til med rugings perioden, tenk positivt og send positive følelser ned til embryo (ene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...