Gå til innhold

Må si jeg blir frustrert!

Anbefalte innlegg

Datteren min begynte med feber natt til lørdag 17 oktober. Hun var hjemme fra barnehagen hele den uken, og hun hadde feber i 7 dager. Har vært i barnehagen denne uken, men hun hoster fælt,og de siste dagene har hosten blitt verre og verre. I dag målte vi tempen til 38,6 igjen... Vi var forresten hos legen torsdag den uken hun var hjemme fra bhg. Legen tok crp og kikket i hals og ører. Fikk beskjed om at hun var forkjølet bare.Slo meg til ro med det siden hun ikke hadde så veldig høy feber og klaget ikke over vondt hals.Men allmenntilstanden var nedsatt og hun måtte sove på dagen (hun er straks 3 år).

Ringte til legen igjen i dag og lurte på å få time da feberen ha kommet tilbake. Vil sjekke om det er svinern for da må vel kanskje jeg forebygges med tamiflu. Var jo det som var anbefalt her tidligere for gravide med familiemedlemmer med svinern. Det vi fikk til svar var at vi ikke fikk legetime og at det ikke var noe å ta hensyn til vedrørende gravide. Bare vanlig god hygiene.

Må si jeg blir frustrert,for det er det samme legekontoret som sa til meg at det var uhyre viktig for meg som gravid å ta vaksinen når den kommer!

Jeg blir fustrert over så blanda signaler!! Kjenner jeg blir sint. Ikke rart Norge er på europatoppen i dødsfall relatert til svineinfluensaen! Folk blir jo ikke testet, og medisin gis jo ikke ut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140895636-m%C3%A5-si-jeg-blir-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har de vært på legevakten sammen med resten av verden(satt visst som sild i tønne der). Legen mente at hun hadde vanlig luftveisinfeksjon og ikke influensaen da hun ikke klager over vondt i kropp, hode eller hals. Så feber, snørr og masse hoste er ikke nok. Men testing ble ikke foretatt.

Ja, ja da får vi håpe at hun ikke blir mer syk, og at vi alle sammen får tatt vaksinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...