Gå til innhold

Slik gikk det på ul :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjertet slo heldigvis... <3 <3 <3

MEN nå har jeg ikke bare EN cyste .. nå har jeg TRE!!!

en på 8x5 cm en på 5x4 og en tredje som jeg ikke fikk med meg målet på...

om de var blod eller vannfylte viste han ikke..

men jeg får ikke lov til å anstrenge meg og vi får ikke lov til å ha sex...

det gyn frykter er at de skal snurre rundt sin egen akse.. det vil føre til voldsomme smerter og mulig blødninger.. og i værste fall infeksjoner ... med mulig blodforgiftning...

livmora mi er pressa så langt frem mot magen at han ikke fikk til å måle bebien en gang...

så må tilbake på ul den 10 november for ny sjekk.. og fikk jeg smerter så måtte jeg ringe med en gang å si at d var alvorlig og at jeg måtte få komme inn med en gang...

syns dette er skummelt jeg !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åi, ja, dette er jo ikke noe gøy å tenke på da! Men du er iallefall under observasjon da. Så det er ikke noe du skal fjerne mens du er gravid? Satser de på at de skal forsvinne av seg selv eller?

Lykke til da ;)

Skrevet

Uff dette hørtes da fryktelig ut så tidlig i svangerskapet?? Føler veldig med deg altså! Vet du hva veien blir videre? Er cystene noen fare for babyen? Håper virkelig du får bukt med cyster og at du snart bare kan sette deg tilbake og nyte den voksende magen!

Skrevet

uffda, dette hørtes jo ikke noe godt ut, skjønner at du blir bekymret, men du blir jo iallefall fulgt godt opp?.. er det noen muligheter for at de forsvinner av seg selv? får håpe du kommer smertefritt fra det, lykke til videre i svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...