Nobba Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Noen som vet hvor man kan kjøpe flere slik i Oslo? De blir så fort slitt..
ifie Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Tror det går an å kjøpe det i metervare på tøy-/garnbutikker!
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 I sybutikker får du tak i metervare i "buksestrikk"-materiale. Jeg fikk tak i sko-strikk i gummi på Babyshop. Hadde tidligere kjøpt Reima-dress der så da strikken røyk på dressen fikk jeg nye helt gratis. Snakk om service:-)
Barbafin Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Jeg kjøpte på Princess. Ikke i Oslo, men jeg regner med de har det der og..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Ved krise kan du klippe ut strikken i en bukse som er slitt og for liten. De regulerbare strikkene som ofte er i livet på dongribukser.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 der vi bor i Sogn og Fjordane finnes den på COOP Mega på sy avdelingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå