Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Født 240679.

Lurer på om du kan se når jeg blir gravid?

Så lurer jeg på hvorfor omgangskretsen jeg har hatt trekker seg unna meg, er det noe jeg har gjort eller sagt???

Å så lurer jeg på hvorfor min svigermor og svigerfar hater meg, og snakker stygt om meg til alle?

Veldig takknemlig for svar!

Ha en fin dag!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann,

Først vil jeg si at noen ganger så kan man si ting på en spøkefull måte men andre oppfatter det som kritikk, negativ "tilbakemelding" kall d hva du vil...jeg tror du er en sånn person som kan oppfattes som negativ og litt "stygg" kan man si...Men jeg vet at du ikke mener noe vondt med det du sier....Men andre oppfatter deg som "overlegen" på et vis...

uff jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det....men er d jeg føler da...og så virker d som du er litt selvopptatt, selv om ikke mener det.du snakker mye om deg selv, dine interesser og din familie osv.

Ang graviditet så ror jeg at du kan bli gravid i jan/februar...

Lykke til:)

Skrevet

Leste akkurat at du vil ha tilbakemelding på spåinga di....

Takk for at du tok deg tid!:-)

Jeg kjenner ikke meg selv igjen i det du skriver.... Hører alltid at jeg er lite selvopptatt, tenker mer på andre enn meg og mitt..... Heller ikke overlegen... Så ble lei meg når jeg leste dette. Derfor har jeg prøvd å gå inn i meg selv og tenke etter, men jeg får det ikke det su skriver til å stemme!!! Men det kan jo hende at det er slik!

Ha en fin dag!

Skrevet

hei igjen..

Som sagt så er d jeg ikke utlært i det her, og jeg kaller meg heller ikke for synsk...Mulig d kan vere noen i omgangskretsen din jeg får opp som er misunnelige på deg da som har disse egenskapene...som vil gjøre ting vanskelig for deg....jeg vet ikke...ikke alltid jeg klarer å få inn rette personene...

Beklager så mye.

klem til deg...

Skrevet

Tusen takk for svar:-)Du trenger ikke beklage!Jeg skjønner at det ikke alltid er like lett å se folk!!

Jeg håper det er noe andre rundt meg du får inn, for jeg håper, og tror at jeg ikke er slik du beskriver meg!

Ha en fin kveld:-)

Klem til deg...

Skrevet

javel? vil du jeg skal prøve igjen;) ??

Skrevet

Hadde ikke tenkt det, men hvis du orker og har tid, hadde det vært kjempe fint:-) Se om du får inn noe mer eller noe annet!

Ha en fin kveld:-)

Skrevet

åja..men hvorfor dytter du opp da?? står stratosen er mamma på overskrifta og da er d som regel ikke så mange andre som spår som leser innlegget...derfor jeg ikke skjønte d;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...