Gå til innhold

Vanlig å ha EL slim etter eggl??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fint om noen kan svare, jeg hadde eggl man/ tirs i følge clearblue eggl.test.. men idag har jeg eggl slim, kan dette være vanlig? er redd for at testen slår ut for tidlig i fht når eggl faktisk skjer, og jeg har ikke mulighet til å prøve mer denne perioden da sambo er på reist på tur. vi hadde sex man tirs og og ons håper det holder....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men lurer på det samme...

Skrevet

Hei..eg har hatt små perioder med noe som minner om el-slim etter el. Har tempa hver dag hele syklusen, og den står på sitt, til tross om eg legger til sekrétene mine. Hehe... Så det e visstnok veldig mulig uten at det betyr noe sånt sett. Hadde stola mer på testen, tror eg. Clearblue sine e jo veldige gode da, får eg inntrykk av her inne :)

Skrevet

takk for svar :) ja disse CB testene skal jo vere veldig pålitelige.. får stole på at de treffer bra..

Kan det være at noen ha stigning (dvs at testen stemmer) men at egget slipper senere enn de 48 timene etter eller hvor lenge det er?

Skrevet

Lh hormonet er det hormonet som får egget til å slippe. Så det synker ikkje (gir negativ test) før egget er sluppet....tror eg.

Det e visstnok østrogenet som gir el slim (har lest på nett nå..hehe) og det kan komme litt sånn dann og vann utenom eggløsning og. Så derfor det anbefales testing eller temping. Hehe. Hadde eg ikkje hatt tempen hadde eg trodd el var i dag og blitt ifra meg for det ikkje har blitt noe på meg siste dagene. Hehehe..

Skrevet

oki, skjønner :) takker for svar, jammen mye en lærer seg etterhvert i disse prøveperiodene, føler det er noe nytt å lære hele tida etterhvert som en grubler;) du bruker temp og ikke tester eller? har kjøpt x anntall cb tester de siste månedene, ikke satt meg inn i temping. god helg!

Skrevet

Eg bare temper ja. Og sjekker etter el-slim og tappen. Min første pp med temping da, så e litt forsvirra sjøl. Hehehe. Fikk aldri positivt på el-testene. (testa kanskje litt feil tider på døgnet, holdt meg ikkje lenge nok o.s.v. hehe)

Eg var så blank når eg kom inn her for snart ett år siden. Nå har eg jo skikkelig fartstid her inne :P Lærer en del ja. Men greit og da. Endelig finne ut åssen kroppen egentlig funker :)

...og God Helg ja! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...