Gå til innhold

Dere som leter etter støvletter til tjukke legger.. Godt tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå på Lille Grensen Sko i Oslo.

De har så godt utvalg og veldig god hjelp og service.

Jeg har seriøst tjukke legger, og kunne velge og vrake i støvletter der! Masse lekre støvletter.

Jeg som aldri hadde trodd at jeg kunne finne støvletter til mine fotballegger!! Nå fant jeg lekre støvletter:-) Ble så glad.

Skrevet

Takk for tips, men det blir litt langt å gå selv om jeg bor like utenfor Oslo sånn cirka 2 timer med fly

Skrevet

Heldig deg. Jeg leter etter støvletter til tynne legger. Syns de som har litt tykke legger er heldige, for dem fyller ut støvlettene. Ikke så fin med tynne legger, og vide støvletter.

Skrevet

De aller fleste blokker vel ut støvletter for en om man spør! Venninnen min gjør det hele tiden for hun har tykke legger..

Skrevet

Synes ikke det har vært så vanskelig å finne støveletter i år. I år har det jo vært populært med spenner på sidene! jeg har ganske tykke legger, men fant et par som passet helt perfekt på økonomi sko!

Gjest sug lut
Skrevet

Du har ikke tykke legger hvis spenner er nok til at du kommer nedi.

Skrevet

Tykke legger;- gå opp et nummer. SÅ kan man heller ha et par varme sokker nedi :o) SÅ slipper man i tilleg og fryse på beina. Støvletter er finest til utebruk :o) Småsko innendørs.

Jeg har tynne legger, i forhold til resten..Bruker 41 i skostørresler, og de blir ALTFOR vide rundt leggen. Får en knyttneve nedi. I tillegg er leggene så lange at jeg får ikke lange nok støveletter.:De stopper midt på det tykkeste på min legg, og "Kulen" til leggmuskelen som er på støveletten blir der min legg er på det smaleste.:SÅ jeg ser rar ut i mange støveletter...Og de som nå er populære med en "kneknekk" i og som skal gå til over kneet, eller brettes ned til like under kneet,- vel, i oppbrettett tilstand når de såvidt opp til kneet.....

LANGE støveskaft,- noen som vet hvor DET kan fåes???? Ikke "Lårstøveletter", men vanlige stpveletter, med ekstra LANG lest....Det finnes ekstra bred/vid, men ekstra lang?? Jeg kan ikke være så spesiell tenker jeg..

Skrevet

Jeg har iallefall aldri tidligere kunnet kjøpt meg støveletter fordi jeg fikk glidelåsen bare halvveis opp!!! Så ok, spenner var nok for meg og akurat på disse skoene tror jeg det hadde holdt for veldig mange andre også :-)

Skrevet

Dere som sier dere har tykke legger men likevel mener det er lett å finne til og med på økonomisko. Hvor tykke legger har dere?

Jeg har aldri funnet vide nok støveletter og søsteren min har samme problem. Hun kjøpte et par til 2000 kr for de var bare litt for trange og de som solgte sa det ikke var noe problem å blokke. Men de klarte selvfølgelig ikke å blokke nok og hun har bare brukt de en gang.

Mine legger er 44,5 cm.

Skrevet

Mine legger er 47cm faktisk!! Var å målte akuratt! Er litt ekstra nå pga jeg er gravid, og skoene passer helt fint enda!

Når jeg var å handlet støvelettene fikk jeg fint på meg 3 par i ekte skinn, men valgt de jeg likte best. Kostet 700kr.

Hilsen meg som kjøpte sko på økonomisko :-)

Skrevet

Det er også en mulighet til å sette støvlettene i strekk slik at de blir utvidet. Jeg kjøpte et par som jeg ikke fikk igjen glidelåsen på, de stod i strekk på butikken en stund før jeg hentet dem, så nå får jeg dem på meg :)

Skrevet

Både dere som har for tynne og for tykke legger:

www.duoboots.com

Skrevet

Så bra. Da skal jeg sjekke økonomisko. Kanskje jeg også får meg støveletter:o)

Skrevet

Jeg fant fine vide støvletter på Zizzi :)

Skrevet

dinsko har også noen få modeller for oss som er litt vide i leggen....

men de er svindyre :(

Skrevet

Jeg har tjukke legger , 44,5 cm tror jeg de målte dem til... men ikke nok med det. Heldige meg blei tildelt å bli brei rundt ankel og høy over vrista også! *halleluja*

Så jeg har nå lagt inn årene...og gitt opp støvletter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...