Gå til innhold

Til Engle:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Nå har jeg sett mer på deg.

Det som går igjen er det å være i nåtiden, å plassere fortid og fremtid der det hører hjemme. Ikke være så opptatt av målet at du går glipp av det som skjer her og nå. Du har en styrke i det å lære av utfordringer og ikke være redd for dem om du klarer å gi slipp på handlingslammelse....Du får en positiv,ny, fruktbar start(kan jo være graviditeten hm:) Du vil kunne både gi og motta åndelige gaver,-dele av erfaringer og gi videre... Det ser ikke ut til å være noen spesielle hindringer fremover,-da er de i tilfelle fremdeles skjult!

Dette må du gi meg tilbakemelding på altså,for å se om jeg er helt på jordet;) Evt om det er noe som må utdypes...

Klem!

Ps om du skulle få lyst og tid liksom, hadde det vært strålende å visst noe om jobbsituasjonen til mannen min fremover....født 170564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen M :-) Tusen takk for at du har tatt deg tid. Du er aldeles ikke på jordet. Her var det veldig mye som stemte. Jeg har en "tung" ryggsekk, og sliter litt med ting jeg har opplevd i mine yngre dager. Jeg har heldigvis greid å "legge" det bak meg, men en glemmer jo aldri. Heldigvis går det ikke lenger ut over livet jeg lever i dag :-)

Handlingslammelse er noe jeg jobber aktivt med. Jeg sliter med angst, og dette "hemmer" meg delvis og tidvis i mitt arbeide. Men, heldigvis har jeg fått hjelp til å lære å takle denne, så stort sett er det meg som har kontroll over angsten, og ikke omvendt.

Jeg er veldig snart ferdig med et studie, og er litt usikker på om jeg skal begynne å jobbe igjen, eller om jeg skal ta et studie til. Holder på med en videreutdanning, og vet jeg må ta dette siste studiet også dersom jeg ønsker meg en fast stilling. Så, vi får se hva det blir til :-) Uansett hva jeg velger så virker det jo som om dette blir bra.

Positivt at jeg får en ny og fruktbar start da :-) Enten det blir familieøkelse, jobb eller studier :-)

Den åndelig biten stemmer jo også bra. Tidligere brukte jeg jo ikke evnene på andre, men kanskje det blir mer av det fremover. Jeg synes det er både spennende og givende dette her.

Jeg skal prøve å se på mannen din i løpet av helgen, men kan hende jeg må vente til uken. Jeg greier ikke konsentrere meg om slike ting så lenge jeg har folk rundt meg.

Ha en riktig god helg! Og tusen takk for at du tok deg tid. Vi snakkes igjen

klem Engle

Skrevet

Takk for tilbakemelding! Ha en fin helg selv! Snakkes ja:) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...