C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 I går kveld så kjente jeg plutselig jeg fikk vondt i siden, det begynner nesten nede ved lysken og går langs siden helt opp til ribbeina... gjorde veldig vondt og ligge på magen og siden i natt, og i dag har det bare blitt enda ømmere.... kjennes nesten ut som om jeg har revet av eller forstrekt en muskel/sene eller noe lignende... er dette vanlig? husker ikke om jeg hadde det sånn sist gang, utrolgi hvor fort man glemmer takker for svar og erfaringer
pcos Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 heisann! det kan være livmoren din som strekker seg.... men hvis du har veldig sterke smerter ville jeg oppsøkt lege, for man kan jo ha graviditet utenfor livmoren...
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 hei, tusen takk for svar.. tror ikke det er graviditet utenfor livmoren, for smerten er bare der når jeg vrir meg feil eller belaster den siden hvis du skjønner, i tillegg så er jeg jo i min 12 uke i morgen og kjenner liv så burde vel "sprukket" for lengst da har tenkt på at det er livmoren jeg å, har jo kjent mye til det tidligere, erbare så rart at det går så langt opp... =S hm... mye man skal lure på gitt forhåpentligvis er det vel bare en liten muskelstrekk i forbindelse med at livmoren vokser takk for at du tok deg tid til og svare ihvertfall
26/5-10 Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 hei, kan det være ligamentsmerter (tror det heter det)? Disse "båndene" som holder livmoren på plass som strekker seg. Kjenner det selv, spesielt om jeg reiser meg brått, nyser eller lignende. Mener jeg kjennte det samme sist jeg var gravid for 6 år siden:) Det er uansett ikke noe å bekymre seg for, helt vanlig og igrunn bare et tegn på at livmoren vokser:)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 tusen takk for svar... ja har hatt en del av disse ligamentsmertene ,men kan hende jeg har fått en som henger i kanskje.. synes bare det er rartat den skal vare fra i går kveld ogbli bare vondere og vondere, men er sikkert normalt, hvis ikke får jeg pelle meg til legen:) takk igjen
Sunnybeach4gull :) Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Har d ofte, så ondt at æ kjenne æ blir svimmel faktisk, f.eks om æ reise mæ brått opp Men om smertan e dær konstant e d lurt å dra til lege/jm
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2009 uff, såppas? er ikke noe godt, ser det ann over helga.. hadde ei venninde her nå nettop som kjente på meg, og hu fant en klump og sa at det var akkurat som hun hadde hatt sist svangerskap, en muskel som hadde røket,,, men er jo desverre ikke noe å gøre med... får holde meg i ro, og ta meg en paracet hvis det blir for ille... øsj, jeg som skal på date med samboeren i kveld og greier .. jaja, sånn er det takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå