Gå til innhold

Test i morgen og ingen symptomer... Sukk...

Anbefalte innlegg

Fanken og altså. Ikke øm i puppene, ingen murringer, ikke spesielt trøtt, INGENTING! Kan virkelig ikke se for meg at det vokser noe som helst inni magen min, selv om det ikke er noe i hele verden jeg ønsker meg mer.

Forrige helg og litt ut i uken hadde jeg ganske ømme pupper og litt stikkinger i mageregionen. Men ingenting i forhold til da jeg ble gravid på det forrige forsøket. Hatt et mislykket frys i mellomtiden, kjente ingenting da heller og visste egentlig svaret før jeg tok testen. Nå føles det som om historien gjentar seg....

Noen som kan trøste med at det på tross av manglende symptomer kan vise seg å være huleboer i magen...? Klynger meg til håpet....

Fortsetter under...

Mye rart som skjer i kroppen når man ruger pga medisiner...

Mange som ikke kjenner noe og er garvide.

For meg er spreng i livmoren og lukket livmortapp et sikkert tegn....og så positiv test da...

Vent til du har tatt testen. Håp enda!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Hehe, skulle neste tro at du har vært inne i hode mitt.

Jeg hadde superømme pupper og mye murringer når jeg ble gravid sist. Denne gangen - ingen ting..... Men jeg er da virkelig gravid alikavell ;)

Symptomene kommer etterhvert. Jo forresten i går merket jeg at smakssansene mine begynte å bli på utur igjen. Lasagne smakte ikke som lasagnen pleier å gjøre :P

Nei da, ikke gi opp håpet ennå!

Hei!

Jeg har i alle de tidligere forsøkene mine hatt diverse symptomer i rugetiden, som ømme pupper, følelsen av av det skjer noe i livmoren, kvalme og halsbrann. Alt har vist seg å være bivirkninger av progestanen. Men denne siste gangen skjedde det ingenting. Jeg hadde ikke ett eneste symptom! Men da jeg kom til rugedag 10, så kom det ingen menstruasjon, slik det pleier. En dag eller to seinere kom menssmertene, og jeg forventet å få blødning når som helst. Jeg var bombesikker på at jeg ikke var gravid, mye sikrere enn jeg pleier være, ironisk nok. Men jeg tok altså feil. Mensen kom aldri, og jeg testet positivt :-)

Masse lykke til!

Annonse

Fantastisk!! får helt frysninger her.... hadde ømme pupper og litt stikkinger, men alt er over nå. Kanskje det vokser noe i magen?? åh, kan ikke håpe... etter planen skal jeg ha mens i morgen, men den kan jo også bli forskjøvet av crinonen...

Takk alle sammen, jeg tviholder på tvilen min, akkurat nå er den alt jeg har;o) Gratulerer så mye til dere gravide, det er fantastisk å se at det er så mange her inne som lykkes for tiden:o)

Bjørnen Collargol - det var godt å høre at du hadde opplevd masse symptomer sist du ble gravid og ingen nå. For det er det jeg synes er ekstra slitsomt denne runden. Jeg vet jo liksom hvordan det føltes da jeg ble gravid, og slik føles det ikke nå! Langt ifra faktisk. Da er det vanskelig å være positiv.

Men - det er vel ganske vanlig å bli lurt av kroppens merkelige signaler i denne pinefulle rugetiden. Vi må vel bare minnes på det innimellom:o)

Lillehare - vi kan visst ikke gi opp før vi har testet! For min del blir det altså i morgen tidlig... Kommer vel som vanlig til å være lys våken helt fra sånn ca midt på natten;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...