Gå til innhold

Nei, nå altså... (denne vaksinen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg etter mye om og men bestemt meg for å ta vaksinen, og plutselig får jeg en melding om at i Sveits er det innført restriksjoner mot at gravide tar vaksinen! (det hadde visst vært på nyhetene). Har time kl 14.30 i dag, tror jaggu jeg skal avbestille den!! Noen andre som har hørt dette? Jeg blir gal av dette tullet jeg!! Fram og tilbake, fram og tilbake!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sveits har valgt å holde vaksinen tilbake for gravide, barn og eldre, rett og slett fordi de vet for lite om virkning/bivirkning. Dette er en føre-var-handling, og handler ikke om at de har sett negative konsekvenser. Du kan lese om det på nrk sine nettsider. Så dersom jeg var deg, hadde jeg beholdt legetimen min, jeg. Få det gjort, og legg saken bort. Det skal jeg.

Skrevet

Ja, det ville ikke vært å overdrive og kalle det for psykisk terror. Jeg tror nok at Norge etter hvert vil komme fram til samme konklusjon som Sveits, bare at her har de kun klart å få tak i Pandemrix. Annen vaksine er visst utsolgt til neste sesong. Akk...

Skrevet

Leste et nettmøte med en smittevernlege i dag. En gravid kvinne hadde tilbud om å få Tysklands vaksine. Og han svarte henne at det ville gå ut på det samme, men at vår norske vaksine er den beste på markedet.

Skrevet

Altså er ikke helsevesenet enige. Det har hele tida vært problemet at uttalelsene har vært motstridende.

Skrevet

jeg takket nei til vaksinen jeg skulle tatt i dag klokka 09 ;-)

Og jeg er utrolig lettet og rolig med valget mitt, er for mye som skurrer til at jeg tror den er så trygg som de sier.....

Anbefaler alle som ikke tar vaksinen i å dytte innpå med clementiner, D-vitamin, Omega 3, Hvitløkskapsler, få nok søvn og ellers leve så normalt som mulig.

Og ettersom jeg jo er fødeklar så er det begrenset hvor store folkemengder jeg menger meg med ;-)

Nei, jeg er trygg på at jeg har tatt det riktige valget for meg....så kan heller noen som trenger det mer enn meg, få min vaksine ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...