CMH Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Har noen erfaring med disse klærne? Hvordan er kvaliteten? Er disse klærne gode for babyen å ha på seg ute på kalde dager? Eller er merker slik som Janus osv bedre? Tenker å ønske oss ulldress, body og ull lue fra Spar kjøp i julegave til vesla
Maia&Mathias <3 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har bare prøvd bodyen og strømpebuksa derfra, men er veldig fornøyd med det! Holder formen og fargen godt, selv om det blir vaska OFTE i maskinen på 40 grader!
mimmi9 Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Synes det er helt greie ullklær! Holder i allefall en sesong med mye bruk. Har brukt bodyene på mine to barn. Vær obs på at bodyene er små i str og strømpebuksene er store i str.
CMH Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2009 Oki, tusen takk for svar. Synes ihvertfall klærne ser helt greie ut i katalogen Takk for tips Mimmi, da skal vi ønske oss en str større en hun bruker til vanlig.. Er det forresten noen som vet hvordan disse hele ulldressene som kan brukes ute er i str? Moren min snakket om at hun ville bestille en dress i str 90 til jenta ( Hun blir 1 år i Januar), hun bruker vanligvis 80. Syntes 90 hørtes så stort ut, selv om vi da skal brette opp dressen i bena.
passilurken Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 jeg er også fornøyd med klærne, dog er bodyene en smule små i halsen. så ønsk deg et par str større enn det poden vanligvis bruker.
Itsrejk Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Småtten har en body fra Tom og Trine. Den er litt liten i størrelsen, som noen har nevnt, men ellers er den helt fin. Holder fasongen godt ved vask.
AO3 Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Vi har arvet en T&T-body som jeg mistenker er godt brukt fra før, og vi bruker den også mye. Vask etter vask, den er like fin!
Hiv o'hoi Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Vi har en hel ulldress fra tom & trine. Den holder lille wille god og varm. Jeg har ikke prøvd å vaske den, så jeg vet ikke hvordan den er etter vask. Men den holder hvertfall temperaturen fin. Lille Wille er snart 7 mnd og har den i str 80. Han bruker 74 i body til vanlig. Jeg synes den er litt kort i ryggen, men lang i bena. Ville derfor ha kjøpt den i 90, så kan du heller brette opp armer og ben. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå