Gå til innhold

falt for oppgraderings-fristelsen...!!!

Anbefalte innlegg

må bare rope det ut et sted, hehe. jeg har jo skrytt veldig av vår emmaljunga smart duo, og står helt fast ved det...det var absolutt ingen grunn til at jeg skulle skifte den ut, den så nesten ny ut fremdeles (i hvert fall i forhold til at den var tre år gammel) og var helt 100% i orden...men pga rent jåleri så falt jeg for fristelsen og kjøpte en edge duo forleden dag!

fy skam meg. hehehe...

jeg fikk heldigvis solgt smart'en dagen etter jeg la ut annonse på finn.no, og det så ut som om hun som kjøpte den var også veldig nøgd, så da gjenstår det bare å se om mannens øyne kommer ned igjen når han er ferdig å himle med dem...kremt...

forøvrig ser vognen til forveksling lik ut den gamle, så min søster sa at det KAN jo hende han overhodet ikke legger merke til det! men det har jeg ikke samvittighet til, hehe...må nok si det...sukk.

men selv om vognene i bunn og grunn er omtrent like, så ER det litt mer schwung over edge'n, da. det bare spørs om man er villig til å betale et par tusen ekstra for schwung...og når mannen jobber så mye som han gjør, så må jeg jo bruke opp noen av de pengene på et eller annet??? (det var i hvert fall det jeg sa til meg selv når jeg sto i butikken!)

fy så materialistisk av meg, usj...men gøy med ny vogn likevel. :) nå kan baby komme!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140894212-falt-for-oppgraderings-fristelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...