Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da hopper jeg videre til neste forum.

Takk for meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mye til Bo (som ikke heter Bo;)!! Håper dere får en fin feiring idag, har vært koselig å følge dere her inne=) Sees på småtroll 1-2!

Skrevet

Grattis så mye til Bo (som ikke heter Bo;)!! Håper dere får en fin feiring idag, har vært koselig å følge dere her inne=) Sees på småtroll 1-2!

Skrevet

Hurra for Bo!!! Håper dere får en fantastisk bursdag!!! :-D

Synes det er synd at du forlater oss, mammadamen, du har jo vært av de aktive her inne. Håper du tar deg tid til å kikke innom og dele din mammavisdom med oss innimellom fremover også :-)

Klem

Skrevet

Gratulerer med dagen - håper den blir knall! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til lille Bo (som jeg skjønner ikke heter akkurat det, hehe...) Håper dere får en flott feiring!! Vi feiret 1-års dag i slutten av september, og da gjestene sang bursdagssang var det en utrolig stolt mor som sto med stor klump i halsen og tårer i øynene :) Det var stas!!!

Skrevet

Gratulerer med dagen, lille Bo! Dette er en fin dag å ha bursdag på, ikke sant ;o) Håper det blir litt bursdagskake på deg i dag også! Jeg som er så stor må nok bake min kake selv..

Skrevet

Hurra for Bo :o)

Skrevet

Gratulerer og hipp hurra for lille Bo:)

Håper dere får en strålende bursdagsfeiring! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen til dere begge! Håper dagen blir fin! Følger straks etter på forum 1-2 år. Vår lille skatt blir 1 den 06.11! Sees på 1-2 år?! :)

Skrevet

Snuppa mi er også et år i dag. Gratulerer til oss begge med så "stooore" barn;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...