Gå til innhold

Tråden

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gartulerer så masse med bittelillebolle, Cat! Du får fortsette med akupunktur, så skal du se denne sitter:)

Æsj, jeg blør jo som en gris her jo. Blødd gjennom flere ganger i dag og greier. Jeg som alltid har blødd så lite(men lenge). Før jeg fikk G så blødde jeg sålite at jeg sleit med å bruke gul ob. Etter G har jeg brukt blå, og kunne ha den i mange timer. Nå blør jeg gjennom blå på to timer... :(

Jeg er med på grøt og sånn, men kommer fortsatt ikke på søndag, for jeg skal til Th og i bursdag til mamma når jeg kommer hjem på søndag(ser du det, molle?).

Tupperware blir jeg kanskje også med på. Eller, jeg skal vel egentlig på innebandy klokka 21 den dagen da.. hmm,... Litt rart, jeg har jo vært på familieselskap og sånn med tupperwaredama:P

Vi vil ikke ha svin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det jeg sa Tiny og Molle-jeg hadde det på følelsen! Grattis Cat;) Denne gangen vet du-den har vi trua på! Skal se det blir en framtidig kjæreste til Mollebolla:)

Jeg har ikke fått TR enda,men noe er på gang-er nok noe maskineri i kroppen som driver på. Og jeg fødte jo 4 dager etter deg Mtg-så da skal jeg få TR i morgen da kanskje?

Deb 13.desember så er det sambo sin bursdag og juletrefest med bhg...so no can do den dagen. Og Tupperware-hvilken dato var det?

Skrevet

Jeg ser;)

tw 1/12 på bursdagen til M. tvillingpappan har og bursdag i desember (mener jeg huske) mye pappabursdag fremover.

Jeg går hjemme så kan fint ta gråt midt i uka jeg:D Det kan kanskje de fleste? Eller jeg kan jo lørdager og? jeje kjør på.

Nei gå å lage mat jeg :D eller kake? har jeg tro? is da? hmmm...vil ha cola. Var flink å ikke kjøpte.

Skrevet

Grattis grattis grattis Cat, ante meg jo da Molle røpet jo litt :)

Så da sier vi 14 på søndag

Grøt: jeg kan men er nok borte i begynnelsen av desember. om ikke fra 1 så fra 2 eller no

12 skal vi på no på kvelden så lurer litt på om 13 er ork

kan helgen før og dagene etter

dvs ca 5- 11

Vi skal ha nyttårsaften her i år, men dere er alle hjertelig velkomne, men tror det blir vanskelig å si at alle kan ha med barn desverre. skjønner hvis det er vanskelig, men da er dere i alle fall bedt.

Skrevet

Er ganske gravid på nyttårsaften så siden jegg likevel da ikke kan ta meg en fest så bruker jeg ikke opp en nyttårsaftenbarenevakt:) Men takk for inv.

Nabo har spilt musik i hele natt..sukk. Så man våkner av det og ikke får sove igjen. Lå masse våken mellom 4 og 7. M ble drittsint. Vi var for trøtte til å gjøre noe med det annnet enn å dunke i gulvet (hvilket ikke hjalp). Han har snudd helt han. Hjem fra jobb og sover. så står han opp 24-02 og er da oppe hele natten og så drar på jobb. Altså han skal få lov til å ha syk døgnrytme men da må man faktisk være STILLE om man velger være oppe på natten! M mumla om å ringe jobben hans i dag...

M har straks bursdag. Har gave fra W. Men ikke noe mer. Har hele tiden hatt så god tid, men nå er det ikke sååå god tid lenger da. Jeg må vaffal finne ut hva jeg skal gi han snart.

Skrevet

Ja molle: skjønner det med hus og dør he he du får bringe det på banen igjen om han blir lei

Ikke greit å få barevakt på nyttårsaften, vi vet alt om det. Vi har bare rett og slett ikke mulighet til å ha alle barna, men syns nå det var hyggelig å be da :)

Møkka nabo ja helt utrolig type

Tror E ønsker seg noe dukkeklær, har en dukke med stoffkropp som er litt naken

Har dere tenkt å vaksinere barna deres? Svin

Skrevet

Takker, takker alle sammen:) Denne gangen har jeg en skikkelig god magefølelse, så da får vi se om det stemmer:)

Takk for invitasjon til nyttårsfest Herk, men vi er i sydligere strøk og kan "desverre" ikke komme :D

Gleder meg så innmari masse til å dra, og går alt som planlagt, så er jeg 3 måneder på vei, formen er knall, man har fått sett liv på ul og man er over den verste "faren" og kan bare kooooose seg på ferie. Uheldigvis har de verdens beste mat, så kommer til å måtte betale overvekt for meg selv på flyet hjem;)

Jeg har ikke tenkt til å vaksinere spaden mot svin. Er ikke sånn bastant nei, men liker ikke tanken på at den kan gi alvorlige senvirkninger på datteren min.

Skrevet

Hva med deg selv da? Du er josnart i høyrisiko selv:) Vaksinerer ikke før uke 12 da.

Hilsen Molle

Skrevet

Tja, jeg kan jo få den gjennom jobben, men er vel ikke så heldig å ta den i 1. trimester kanskje? Jeg er jo i "risikogruppen" fra før, siden jeg er helsepersonell.

Men nei, jeg vet ikke om jeg skal ta eller ikke. Tror jeg skal høre med fastlegen min jeg. Må jo først komme meg til uke 12, også får vi se om det fortsatt blir anbefalt gravide å ta den. Men jeg liker det ikke. Tenk om det gir senskader til lille rips da?

Skrevet

Grattis med ny spire Cat!!!!!!!!!!! Denne klorer seg fast og blir et flott barn :)

Ingen svinevaksine på mine små nei.. Og man har visst heller ingen garanti når man har tatt den heller. Man kan visst bli smittet likevel. Medieoppskrytt hele greia synes nå jeg - litt vel mye hysteri rundt den! (btw så skal ikke jeg vaksinere meg heller, men gubben gjorde det motviillig siden han er i den risikogruppen som bør ta den først (helsepersonell i frontlinjen))

Skal man flytte TW party så flere kan? Har jo lyst til at flere kan være med da..

Julegrøt rundt lucia hørtes jo ikke dumt ut, skal sjekke litt rundt datoen og kommer tilbake fort med en endelig avgjørelse.

Nuh skal jeg skrive oppgave... Skal levere en eksamen den 8 desember, så det er bare å stå på gitt...

Skrevet

Svin og spy og syk og æsj og blæ. Alt sammen pluss litt til. Også knakk bankkortet mitt i dag og. For å toppe alt. Stakkars lille bollus. Dårligere i dag. Lege regner med svin, så da er dere utsatt alle fra søndag. Tenkte følge opp etter vannkopper i sommer Herk;)

Igjen visste jeg jo ikke om dette da.... Trodde han skulle i bhg på mandag. Til mandag morgen. nå har han ikkenoe i magen men brekker seg masse annenhver time. Matrasjon i dag er 1 musebit av skive. Sover mye i dag da. Helt utafor. Bedre han sover.

Er selv godforkjøla. Kan være jeg har svin, men fått det mildt grunnet vaksine. Legen a meg tamiflu og. Vet ikke om jeg skal ta eller ikke. (siden jeg er gravid) Ville ikke teste noen av oss da. Irriterte meg litt. Er jo i risikogruppe og all ting.

Nei nå er ting pyton.

Skrevet

Hei dere, jeg har funnet de grønne sidene!

Gratulerer så mye cat, nå funker det vet du! Kjempebra å høre. Og stakkars alle dere som har/og har hatt svineriet. Gutta tok sprøyte på lørdag og er foreløpig friske. Vi får se om vi klarer oss.

Ellers rusler det og går, gleder meg til jul for da kan jeg kanskje slappe av litt. Vi har bestilt tur til mallorca i midten av juni så da har vi noe å se fram til og. Guttene er 92 og 94 cm lange, og veier 12.5 og 13.5 kg. E er blitt en liten sangfugl, men er ikke så nøye på teksten. A har tegnedilla. Jeg bare jobber og vasker klær, føles det som. Også er jeg hekta på true blood og er i midten av sesong to et sted.

Savnet dere :-)

Skrevet

Unnskyld at jeg roter, men jeg utvikler meg. Det skal jeg si neste gang noen kommenterer rotet på plassen min eller kjøkkenbenken.

Hvordan har dere laget kalendere forresten? Jeg har kjøpt et stort duplosett (sirkus) og delt det litt opp, men så fikk jeg bare 2x12 pakker av det så jeg må kanskje kjøpe et sett til eller finne på noe annet. Kan jo ikke bare gi en kloss per dag heller. Jaja, har kjøpt meg tid til midten av desember om ikke annet.

Skrevet

Hei hopp:)

Her i heimen har Leo satt i gang med Tamifluhypen;) Om hun har svineriet har jeg ikke aning om,men syk er hun. Vi var på legevakten i dag og hun har en infeksjon i kroppen,men de tester jo ikke for svinefluen...Så i dag så har mamma passet lilleplutt og Leo har sett Kaptein Sabeltann,Emil,spist godteri og bare kosa seg med mamma.

Kalenderen til Leo er jeg ferdig med. Kjøpte en Duplo boks jeg og,men litt forskjellig anna også. F.eks ett Hello Kitty belte, en barbapappa bamse, en type rangle til å lage musikk med,en fin hårbøyle til penkjolen, og Putti Plott billetter. Kalenderen hennes blir på en måte julegaven hennes-så på julaften får hun bare en liten ting av oss. Hun er så liten og tenker ikke pris eller hvem hun får mest av-slike ting. Mel får ikke julekalender i år-han kan lege med papiret-hehe.

Mel er en råtass-ingenting er trygt i heimen. Idag ødela han stiften på platespilleren til sambo. 400 kr koster det for en ny-brummer han og så klarer han å knuse julegaven jeg har kjøpt til Leo. En stor sånn snøkule som man rister og så snør det rundt figuren inni. Like klønete han! Men,men-Mel kan man se hvor han har krabbet. Han åpner skuffer og drar ut alt som er i den,skap blir åpnet og sterkt omrokert. Han kommer seg opp trappa så den må ha låst grind til enhver tid...Leo synes han er slitsom-hehe. Han er jo sååååå glad i mjuke ting! Så når Leo lager seg ett puteslott med puter og dyner så er Mel der med en gang og skal ligge mitt i-og han blir liggende! Går hun rundt med bamser så krabber mel etter for å ta de-for han vil koooooose! Legger bilde av han på profilen min jeg så dere kan se hvordan han er:)

God bedring til alle syke-og jeg tror jeg kjenner no sjøl....

(og Tiny-ingen trening på meg i morgen-hjemme med Leo. You know the drill;))

Skrevet

Profilen her? Fikk ikke til noe jeg.

Det sa nøff nøff her det sa nøff nøff der...nøffnøffnøffnøff huhei. Tror ikke jeg har svin, selv om legen ga meg tamiflu. Ikke synes den har hjulpet heller. Virker mer som en eller annen form for halsesyke.

M nøffer og E bare oikner litt. Ganske ferdig med nøff, men fortsatt tett i nesa si. Våknet kl 5 og var pottetett. Krangla med han ("løp" etter hverandre i dobbelstsenga) for å få i han nesespray. Hyl og gråt og stakkars han...som ble mye bedre etter par min. Toskunge.

Ellers er jeg 21+0 i dag, eller i min 22 uke. Så her går tiden jah:)

ama: Klippe E til helg? Bilder på onsdag. Må bare vite om du kan, for ellers må jeg bestille time på slik salong. Ikke at stua di ikke kvalifiserer som salong da men..hehe.

Da skal jeg lrøke meg til SS. Må fikse par ting. Linseveske er f.eks. kjekt å ha...

3D-ul på onsdag:D

Og kom gjerne med navneforslag/lister. Mulig vesla får tut på onsdag, men foreløpig er det trakt.

Skrevet

Er noe dust med profilen min da...

Jo kan klippe E-men jeg skal jobbe på lørdag-så ta det på den ordentlige salongen:) Kom kl 14 dere.

Og jeg følger med på True Blood! Følger NRK sin sendeplan jeg da...Digger den serien! Spesielt hvordan Bill sier navnet Sookie-hehe.

Hvis jeg skulle få ei jente så har jeg tenkt på navnet Hermine(jada-harry potter blablabla-men jeg liker navnet!), Milla er og fint synes jeg. Liker fortsatt Embla, Hedda, Josefine, Sofie,Sofia, Hillevi. Guttenavn er ikke lett-sleit godt med Melvin sitt navn gitt. Men synes Didrik er litt kult:)

Skrevet

Ok, ellers kan vi fint ta en tur på formiddagen i morgen. E er jo ferdig smitta lell, og Leo går jo på tamiflu alt. Og E er vel ikke smittsom uansett lenger. Opp til deg:) (eh..kl 14 sover mest sans mitt barn...)

Får ikke inn den nrk vi.

Hermine er dritfint!! Men alle bare blablabla hp blabla. teit for kult.

Vil bli helt frisk. Tror jeg kommer til å nyse ut denna ungen.

Skrevet

Takk svana:)

Oppdelt duplo i julekalenderen er juks!!

Hermine er helt greit (altså fint, men ikke dritfint). Men er et sånt type navn som sikkert vokser litt på en etterhvert. Og blås nå i hva andre måtte mene da!

Begynte å grine når jeg fikk høre hva yngste niesen min skulle hete, men nå synes jeg det er kjempesøtt:) Og ikke er det så vanlig heller.

Bortsett fra det så har jeg nok med å tenke ut egne navn. Men nå er jo jentenavn klart da, så det trenger jeg evt ikke tenke noe mer på, så da kan jeg jo gruble litt på evt jentenavn til molle. Guttenavn er helt håpløst.

God bedring til alle med svinesjuken, vanlig sjuke eller andre sjuke. Ikke smitte meg, vil ikke bli syk, vil ikke spise tamiflu og vil ikke vaksinere meg heller, så da sitter jeg her da og har fryktelig lite med valg, sånn bortsett fra å la være å bli sjuk! *krysser fingre og tær*

Skrevet

Hermine er helt greit (altså fint, men ikke dritfint). Men er et sånt type navn som sikkert vokser litt på en etterhvert. Og blås nå i hva andre måtte mene da!

Begynte å grine når jeg fikk høre hva yngste niesen min skulle hete, men nå synes jeg det er kjempesøtt:) Og ikke er det så vanlig heller.

Bortsett fra det så har jeg nok med å tenke ut egne navn. Men nå er jo jentenavn klart da (men er hemmelig foreløpig), så det trenger jeg evt ikke tenke noe mer på, så da kan jeg jo gruble litt på evt jentenavn til molle. Guttenavn er helt håpløst.

God bedring til alle med svinesjuken, vanlig sjuke eller andre sjuke. Ikke smitte meg, vil ikke bli syk, vil ikke spise tamiflu og vil ikke vaksinere meg heller, så da sitter jeg her da og har fryktelig lite med valg, sånn bortsett fra å la være å bli sjuk! *krysser fingre og tær*

Skrevet

Bortsett fra det så har jeg nok med å tenke ut egne navn. Men nå er jo jentenavn klart da (men er hemmelig foreløpig), så det trenger jeg evt ikke tenke noe mer på, så da kan jeg jo gruble litt på evt jentenavn til molle. Guttenavn er helt håpløst.

Skrevet

Jasså, kom 3 ganger på rad. Pc'en hang seg opp, men fikk bare siden ikke kunne vises.

Jaja, kos dere med 3 på rad:)

Og forresten ama, neste fredag skal jeg ta perm på salongen her jeg bor. Håper de er flinke altså! Du kjenner vel sikkert til noen av damene der:)

Skrevet

Hvordan hår har du selv enkli?

Tenkte ojoj også var det 3 like. Skuffa.

Tror ikke det blir Hermine. M vil ikke det. Var bare at det er så dumt når noen navn er i en film også tenker alle på det. Om vi skulle kalle opp fra Finland (mye syke navn) var det i grunn Ari som var "normalt" og litt kult. Blir uaktuelt å bruke det nå.

Er da ikke juks det da. Før om åra pakkket man jo opp en og en figur til julekrybba og sånn. så det på julaften var ferdig julekrybbe.

synes egentlig pakkekalender har tatt helt av jeg. Mine får de og, bestemor som fikser. Der er det en liten sjokkis. Et viskelær. Såpebobbel. Stort sett ting som koster lite. Ok er en del dritt å kaste etter jul, men men. Synes disse store pakkekalenderne tar bort litt av stasen med selve julaften. Få 24 pakker (noen som får pakker til 1-500,- på hver dag!) før julaften lzm. Og mine har heller aldri fårr morgengave. Jeg fikk ikke det og det gikk da helt greit. Er jo en del av spenningen det. Å titte, vente, glede seg.

I år blir julen feira på gard. Du har jo vært der inne Cat, ja MtG og. Er skikkelig gammel stil med peis midt på gulvet (nesten da) og utskjærte skap og langbenk ved bordet. Kan tenke meg det er superkos med jula der:) Også grøt til nissen (les mors fete katt) på låven. Nisselue på kua kanskje?

Tror du må finne et guttenavn og gitt. Men skal hjelpe deg jeg:) Hva har du for navnebok liggende? (og dere andre?) Jeg finne bare BAM sin fra 2006 jeg.

Skrevet

Æ har stemt :)

Truls er ingen baby lenger *snufs* Han har begynt å gå... Slipper seg og stabber avgårde... Hvor ble det av mammas lille baby hen da?

Håper svinet snart forlater tråden, den er jammen meg en stygging. Og håper resten nå slipper unna :)

Hvem kan julegrøt den 13 da? Tror det blir den datoen der, kl 12? Bare sneller og barn ellers kommer jeg til å bli klemt som ei sild i tønne...

Skrevet

Oj! Det må jeg si! Så moro:) Og litt trist også kanskje? Hvor gammel er Truls nå? 8,5 mnd? Flink gutt!

Her er det ingen gåing ennå. Eller, han kan jo egentlig gå, men han gjør det ikke. Når han en sjelden gang gidder å holde i hånda og gå såholder han seg nesten ikke fast. Gåing er ikke noe gøy:)

Svin ernoe dritt. Jeg håper vi slipper unna. Vi ble vaksinert hele hurven på torsdag og i går var V litt feberaktig og M hadde litt feber i natt. Regner med det var reaksjon på vaksina. Jeg har rød vond kul å armen og G har ingenting, bare litt sliten og trøtt i går.

Hvordan går det med snøftinga til M og E da, Molle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...