Gå til innhold

Tråden

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tar jeg med meg kvalmen, hund, mann og barn og reiser til Hvaler for å feire jul:)

Ønsker alle trådsneller en riktig God Jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen og fortsatt god jul.

Håper alle hadde en fin julaften, det hadde vi :)

klem

Skrevet

Hei og god jul i stova;)

Sitter på hytta og det er masse snø ute! Det er ikke ofte vi opplever det på hytta. Men god julestemning om enn litt vanskelig kjøreforhold. Særlig siden det ikke ble brøyta før i kveld. Men vi har det veldig koslig. Leo fikk mange fine julegaver-mye og leker og lite klær. Jeg fikk veldig lite julegaver...men det er vel en del av det å være voksen. sukk...

Mel er frisk igjen og matlysten tilbake! Jeg var ganske bekymret en stund for han. Så mange turer til legen og ikke noen gode råd. Men så fulgte jeg ett råd fra DIB-gi han det han vil ha så jeg ga han en hel sjokolade som han fikk holde selv og gomle det han ville på. Og det gjorde susen. Munnen gapte igjen når jeg satt grøtskåla foran han:) Men biter vil han fortsatt ikke ha. Men han spiser og jeg puster lettet ut!

Bilen vår har vært på verksted i dag. Varsellampa for motoren begynte å blinke da vi var på Åndalsnes så vi fryktet for hjemturen! Men nå har de skiftet en del og bilen skal nå klare turen hjem. Men det sa verkstedet i Ls også....

Det er fint med ferie,men jeg gleder meg til å komme hjem igjen også.

(og babycallen funker finfint Tiny-om enn litt sensitiv-hehe)

Takk for gave fra Ed og Ti!

Skrevet

Hei på dere.

Godt nytt år! Håper dere har fått en bedre start på det nye året enn jeg har. Jeg blir visst nummer to på tråden til å bli singel.. Jaja, det blir nok bra når bare alt kommer på plass.

Også har Michael begynt å gå! Lille nyttårsaften når Molle var nedom fant han ut at det var på tide å ta beina fatt:) Nå går han masse, men detter fort og klarer ikke å reise seg midt på gulvet.

Skrevet

Æsj da Mtg! Det meste virker nok håpløst nå,men alt ordner seg for snille jenter:)

Og flinke Michael som går-grattis.

Melvin har nok en plan om å begynne å gå,men ikke helt motet. Han går fint når jeg leier han i bare en hånd,har gått ett halvt skritt på egenhånd-men det er skummelt! Men han har mye annet rart for seg der jeg mener han er tidlig ute-ihvertfall tidligere enn Leo. Hun gikk jo når hun var 10 mnd og 3 uker, snakket noen ord når hun var rundt 9 mnd. Melvin sier mamma når han er sint og vil jeg skal komme,og har en egen lyd for "se". Men han peker på ting og folk som jeg spør om han vet hvor er. Han kan vinke,sende slengkyss og rister på hodet hvis vi sier nei til noe. Han er en mester på å putte klosser oppi boksen,bygge og rive ned,liker å tegne med farger på papir,finner han en børste begynner han å børste håret,en tannbørste skal inni munnen, tøflene prøver han å få på foten. Og nå er han frisk igjen(litt forkjøla) etter 6 uker og har begynt å spise igjen og det er digg! Fortsatt ikke flink til å sove på natta-det er pes. Håret hans ble klipt for 3. gang rett før jul og egentlig minner personligheten hans litt om Molle sin E. Går verden i tusen knas så faller han sammen i en haug i rein primadonna stil, han har en rolig personlighet og kan fint leke for seg selv i dyp konsentrasjon lenge. Spesielt med de nye lekene han fikk til jul; en bilgarasje og en bil med hull til klosser.

Leo hun sier: "det er ingen grunn til at jeg skal slutte å hoppe nå" og det syntes jeg var en veldig morsom setning fra en 3 åring;)

Og jeg-samma gamle-bortsett fra at jeg sånn ca er tilbake i startvekt og det er finfint:)

Noen som vil møtes snart eller? Vi var en del i nærheten i dag-molle på strømmen,jeg på Rælingen og Tiny så jeg ved Strømmen kirke fra bussvinduet. (og Molle-hadde du sagt i fra at du kom til å vente litt på meg så hadde jeg da kjappa meg litt mer;))

Skrevet

ja, mtg sender deg en klem her også jeg . Tenker på deg.. Si i fra om det er noe jeg kan gjøre for deg.

Høres ut som du beskriver min E når du snakker om M . ama.

Hun prater lite, men sier hadet, natta, mamma og ØØ ØØ betyr atdet er noe hun vil ha som hun da står å peker på.

hun er veldig opptatt av å putte ting oppi noe, putte smokk i glass har hun gjordt i hele høst og lekene puttes stadig i noe.

Hun valgte å bli gangbar i romjulen så søtt når hun stabber rundt. Har jo tatt noen skritt lenge, men har nok vært litt skummelt.

Hun hadde sin første dag i barnehagen i dag og seg gikk som ventet veldig bra. Først strakte hun armene etter bhg tanten og etterpå satte hun seg ned midt blant de andre barna og plukket leker ned fra hyllene.

Jeg derimot hadde migrene, og trodde jeg skulle dø, i alle fall spy. Klarte å holde meg til jeg var hjemme..

Festlig fra Leo da hihi.

Blir stadig imponert av O sier veldig mye saklig og fornuftig , vil vel si han grenser til veslekoksen innimellom.

Så har han arvet sin mors logiske sans og saklighet. Sånn at det kan bli endel forklaringsproblemer når vi leser osv.

Skrevet

Takk for omtanke:) Det går ganske bra med meg da. Driver og planlegger fremtiden. Jeg begynner nok å studere til høsten. Er det noen som kan anbefale meg et bachelorstudie? Vurderer revisjon på Høyskolen i Oslo, men har ikke sjekket enda hvordan inntakskravene er og sånn. Tror det hadde vært midt i blinken for meg, og gode jobbmuligheter etterpå, og allright lønn. Noen tanker?

Også må jeg kondolere så mye til Tiny. Kjempetrist med bestefar altså:(

Mine barn er helt skjønne for tida. Michael har blitt så stor og nå går han masse. Også klatrer han hele tiden opp i den lille stolen som Gabriel har i stua, men han kommer seg ikke ned igjen(hvis han ikke velter stolen og tryner ut) så han blir ganske sint. Han er en drama queen han også. Om han ikke får det som han vil så kaster han seg ned på gulvet og hyler:)

Gabriel har blitt så omsorgsfull. Lurer på om han merker at ikke alt er som det skal? Har blitt skikkelig kosegutt og sier så mye koselig. "Jeg elsker deg jeg, mamma!" og når jeg henter han i bhg så hender det han kaster seg rundt halsen min og sier"Hei, så godt å se deg!". Hehe, han er søt da.

I dag hadde han vondt på nesa når han sto opp. Kom tuslende inn til oss og låder litt før vi sto opp. Så klaga han på vondt på nesa si, og det var ikke noe rart. Han hadde et skikkelig skrubbsår, sånn brannsåraktig midt på nesetippen! han påsto han hadde gjort sånn som lillebror og stupt med hodet først ut av senga:) Så nå er han i barnahagen med et stort plaster over hele nesa. Ser ikke at det er nese under der:)

Skrevet

HEhe plaster er vel kult eller?

Godt at han er så god O sier og så at han er glad i meg. I går satt han og ramset opp hvem han var glad i det var mamma pappa osv og litt meg selv :)

Ama hvordan er nettene? hva er det som gjør dem dårlige?

Her er det liksom greit å sove. men man må våkne hundre ganger og klage litt, reise seg miste smokk ha drikke osv . Vet hun får tenner men ååååå

Skrevet

Hei dere,

leit å høre, mtg. Men du har fremtiden foran deg, og alt går om man vil. Selv ville jeg dødd av kjedsomhet i revisorstudiet, men du lar deg kanskje ikke kjede så mye av tall og lover enn meg :) Økonomi og administrasjon er mye "lettere" fag, og muligheter etter endt studietid er mange - spesielt om du liker å jobbe på kontor. Men du har kanskje tenkt litt til etter at du skrev innlegget over.

I dag var vi på juletrefest. A overrasket meg litt og banet seg fram på scenen for å hjelpe tryllekunstneren. Morsomt. Så fikk han ballongdyr etterpå og E ble veldig lei seg fordi han ville også ha.

Kommer mye snusfornuftig fra fra de her og. E som ikke ville legge seg en kveld og A som stilte det noe retoriske spørsmålet etter å ha fått en avhandling om at barn må legge seg å sove når det er kveld. "Men Pappa, enn hvis du var barn?"

Ellers har jeg fått ny jobb, men fortsatt samme sted. Det betyr mer jobb, mer ansvar og litt mer penger. Og litt mer spennende også, det er jo bra.

Skrevet

Har visst ikke skrevet på en stund.

Er i dag 28+0 og starter dermed på 3 tri i morgen:) Har blitt stor og feit og husker nå alle baksidene ved å være gravid. Brent meg på ovnen har jeg gjort også.

Nettopp betalt W 50 spenn for å hente bror sin i bhg. ene bilen røyk i går (fiksbart, men skjedde jo i går) og kjedelig å gå med bekkenet i pose ved siden av.

E er verdens søteste. Ang jule og nisser har han i år 3 ganger fortalt William at nissen var her mens han var på do *knegg* Søtt da:)

Klemmer på MtG! Life goes on, og tror du vil få det helt fint jeg. Bare man blir vant med ny situasjon. Og ser jo ut til at det ordner seg med bo.

Etterpå stikker jeg til barteland:) Kommer hjem mandag morgen. gleder meg ikke veldig til togtur, men tror helgen blir kos:)

Ellers elsker jeg bekkenbelte Tiny!

Også har jeg en blå sykkelhjelm i str siste trådkull. Vaffal for liten til E. Om det er en trådgutt som trenger det. Førstemann til mølla eller noe sånt....

Skrevet

Godt nytt år på etterskudd til alle trådsnellene:)

Har hatt det fantastisk på ferie i 2 uker og følte verden smilte eksra til meg når jeg lå på stranda i 25 varmegrader og fikk en telefon fra pappa som var ute og gikk tur med hunden min her hjemme i 29 minusgrader;)

Sååå godt å slippe klesvask og lage middag og alt, bare gå ut å spise og kose seg. Kjempefint har vi hatt det!!

Trist å høre at du blir single mtg. Vi får kanskje vite litt mer etterhvert?

Ellers var jeg hos jm på kontroll i går og det gikk veldig bra. Fikk sendt unna søknader om ordinær ul, fødeplass og ny søknad om fødselsamtale i forhold til mulig planlagt ks. Så da er det bare å vente å se hva som dukker opp i posten etterhvert. Fikk også høre hjertebank fra lille rips, men var bare i 2 sekunder før terten smatt unna igjen. Men får vel slå meg til ro med det.

Skrevet

Så godt cat, deilig med ferie og deilig med hjertelyd!

Om året startet ok for oss så har det i alle fall gått nedover i det siste.

T har ikke jobb og Oldemor til barna har fått slag og ligger kritisk på sykehuset. På søndag var vi til og med vitne til en dødsbrann. O snakker mye om brannen.

Æsj syns ting er litt kjipt nå og skulle gjerne ha sluppet å T i hus nå også han er så negativ og blæ

Ja ja dagens syteinnlegg. Vet ikke hva jeg vil egentlig

Skjer det noe spennene snart eller :)

Skrevet

Er så glad så glad at ovnen din baker som bare det Cat:) Og velkommen hjem!

Har T mistet jobben-så kjipt! Har han noe muligheter for ny jobb snart eller er det litt på stedet hvil?Og håper Oldemor friskner til. Mye dramatisk i livet ditt nå!

Om noe spennende skjer-nja-spørs hvordan du ser det; Melvin blir jo 1 år neste uke. Vi skal ha 1 årslag lørdag den 30 og den 31.(søndag) vil jeg invitere trådgjengen på etterpålag:) Jeg tenkte rundt kl 12-så får de barn som må sove evt. sove her. Vi har 3 vogner og en sprinkelseng å by på:) Vi får besøk på ettermiddagen også så er greit å få barnebesøket på dagtid:)

Melvin har tatt sine første steg og det kunne vært fint om han kunne sove litt bedre om natta. Han våkner hver natt selvom vi ikke tilbyr han noe annet enn vann. Pupp er ikke noe spennende lenger så det er nok straks over-han liker bedre mme.

Leo er ett pøbelfrø uten like og akkurat nå tester vi ut smilefjes/surefjes pr dag og belønning/ta fra en leke på lørdag.

Gi meg ett svar på hvem som kommer da:)

Skrevet

Herlig oppdatering Cat :) Dette kommer til å bli superbra!

Her er det full rulle om dagen med skole og jobb på meg. Jeg føler jeg ikke har tid til noe som helst annet enn å være sammen med barna og synes jeg alltid rydder og vasker... Er slitsomt å ikke være i permisjon og få unna ting på dagtid...

Men trives med å bare være meg også og jobben er grei. jobber 3 dager i uken og er på skolen 2 dager, så ukene går fort :)

LilleT er en liten tarzan eller bøllefrø om dagen og vi har måttet lukke dører og stripse skapdører for at han ikke skal kaste ting i do eller rote i søppelbøtta.. Herlig kar! Han går og går og går og er egentlig ganske blid.. Han har endelig begynt å skjønne at natten skal brukes til soving og sover stort sett fra 19.30-07 med noen smokkedytt, men enkelte morgenener starter visst kl 6... Ammingen er det slutt på gitt, det har han ikke hatt tid til på en stund og når jeg begynte å jobbe ble det også slutt med morgen. Kvelden gadd han ikke heller..

Snupp stortrives i barnehagen og er ei søt jente, men vi sliter enda litt med denne tissingen. Jobber mye med det om dagen og håper det snart gir seg...

Vi kommer neste søndag :)

Imorgen skal vi på Sørum gård og ri om noen ønsker å slenge seg på :) Er vel runderiding kl 12.

Skrevet

He he jeg syns jeg ser ham Tiny.

Jeg tror begge mine kan bli håndballspillere jeg, de kan i alle fall kaste.

Lillefrøkna er en frøken med meninger, det er ikke så mye språk, men aldri vanskelig å forstå hva hun mener.

Hun aksepterer stortsett nei,. Ikke når det gjelder å bøffe hundemat da..

I sted så sa jeg "løp på do" til O , så løp jeg etter. (virket som hast så ville være bli med) Lille E var på full fart i samme retning. I det jeg passerte begynte hun å gråte. HUn hadde full bleie og trodde det var hun som skulle løpe på do.

Smilte fra øre til øre da jeg sa at hun bare måtte komme. La seg ned for bleieskift :)

Er alene her for T er hos farmoren sin.

Tror det har vært litt kjedelig her for O begynte å tøye strikken her og jeg ble jo rasende. Huff, merker jeg ikke er så dreven på sånne situasjoner. Sikkert litt lei jeg også ..

Jobben til T gikk brått konk. ikke gøy og litt overraskende, vi viste de sleit, men det var likevel brått ja.

Han må jo finne noe å gjøre, men har ikke fått noen formel oppsigelse så har ikke meldt seg arb. ledig. Kjedelig er jo at lønn for jan og februar ikke kommer før ???? en evighet i alle fall. (feriepengene også)

For min del så skal jeg være så ego og si at det er noe dritt å ha ham hjemme. Jeg skulle liksom få 1 mnd med tid til barnehageinnkj. trening, behandlling osv. Litt tid for meg selv liksom så må jeg ha det dråget hengene her.

Det har vært så rart med oss. Det har alltid blitt så likt med jobb og fri osv.

Vi fikk begge tilbud om jobb samtidig og samme startdato, da O ble født skadet han seg og gikk hjemme her i flere uker mens jeg hadde perm

Vi fikk begge ny jobb samtidig sist.

Samme dag som jeg fikk forlenget perm nå, fikk han beskjed om jobben.

Må vente til T er hjemme for å svare ang neste søndag.,

Vurderer å komme i morgen Tiny, jeg har ikke tenkt å sitte inne en dag til med to , men har akkurat snakket med en venninne som skulle ringe tilbake ang i morgen.

Hur er det med deg og magen Moll?

Skrevet

Det bakes jo både her og der! Juhu!!! Grattis, Cat!

Tenker på deg, mtg. Det er jommen ikke alltid ting blir som man har tenkt.

Høres ikke ut som dere har det helt som planlagt heller, Herk!

Så forsvant januar uten at det ble noe treff her, den siste uka må jeg bruke til en del forberedelser til neste helg (30 års helg jo!!!!). Men i feb kanskje da? Altså: de som kan og vil er velkommen hit på dagtid enten en man eller ons i feb (får finne en dag som passer). Jeg kommer bare til å ha nus hjemme, frøkna er i bhg.

Her er ting som det pleier. Søskenkrangler og søskenkjærlighet, en 3 åring som er både flink og trassig, en plutt som er veldig søt, rampete og trøtt! Nus sier svært lite fornuftig, men har begynt å nikke når vi spør om noe. I sted spurte jeg om han hadde bæsja. Han nikket pent og smilte stort. hehe Han sier "DUBUUUBÆÆÆÆ!" da. Altså: Du Gluggen (mikkes klubbhus) Men mamma er teit å si... jeje

Skrevet

Jippi, Cat!

Her går det bra. Gubben har ombestemt seg og vil prøve litt til. Forholdet er fortsatt ikke bra, men vi gjør et forsøk:) Han er en ordentlig vinglepetter da, så jeg har ikke de helt store forhåpningene.

Michael er 1 år i dag!!! Lille, store gutten min! For ett år siden satt vi nå på venterommet på Ahus og ventet på å komme inn til CTG-registrering klokka 10. Han var endelig ute klokken 12.13. Og nå er han allerede blitt ett år og ligger og sover i vogna si i gangen:)

Han har ikke vært frisk den siste uka da, men oppkast, løs i magen og ingen matlyst. Har levd på mariekjeks, eplejuice, pupp og noen flak potetgull denne uka. Men i dag har han spist nesten en hel brødskive til frokost!!! Var på hs og veide an i sta. Hadde bare gått ned rundt 80 gram siden forrige mandag, så lit næring har han fått i seg:)

Også har han begynt å prate litt. Sier hei, se, hadet og pappa(som betyr både pappa og mamma). Han hermer etter ord også. I sta sa han takktakk, men det er ikke et innarbeidet ord ennå:P Prøvde å få han til å si mamma, men da bare lo han av meg... Hehe.

Skrevet

Gratulerer med lille M sin bursdag i går !

Vi vill ikke ikke ha noe mage - spy greier altså Tenkte akkurat på at det går jo nå.

O har begynt på svømming har jeg sagt det. Han digger det og han er helt gal i vannet.

Lilleførkna var som ventet illsint for at hun ikke fikk komme uti når vi var med å så på i dag

Skrevet

Hadde ikke fått med meg restelag på søndag jeg. Men kan jo gratulere Mel med 1 års dagen som var her også:)

Vet ikke om jeg skal gratulerer eller ikke med fortsatt satsing på forholdet mtg, for vet jo ikke så mye om hva du tenker eller føler om saken, men hvis du er fornøyd -så er jeg fornøyd.

Trist at T mistet jobben da Herk. Får håpe han får seg noe snart.

Noen som vet om bruktboka i ls fortsatt eksisterer og om den i såfall ligger på samme sted?

LilleL og bikkja sitter i vinduskarmen og venter på at snøen skal smelte sånn at de kan dra på stranda, i følge lilleL.

Hun har jo maset om å dra på stranda siden vi kom hjem fra ferie, så i dag så prøvde jeg å forklare at vi måtte vente på sommeren. Virket ikke som hun helt skjønte hva sommer var, så da sa jeg vi måtte vente til snøen ble borte og det ble varmere.

Så nå sitter de sammen i vinduskarmen, men lilleL småprater med lotta om sandslott og bølger:) Så søte atte:)

Skrevet

Hadde ikke fått med meg restelag på søndag jeg. Men kan jo gratulere Mel med 1 års dagen som var her også:)

Vet ikke om jeg skal gratulerer eller ikke med fortsatt satsing på forholdet mtg, for vet jo ikke så mye om hva du tenker eller føler om saken, men hvis du er fornøyd -så er jeg fornøyd.

Trist at T mistet jobben da Herk. Får håpe han får seg noe snart.

Noen som vet om bruktboka i ls fortsatt eksisterer og om den i såfall ligger på samme sted?

LilleL og bikkja sitter i vinduskarmen og venter på at snøen skal smelte sånn at de kan dra på stranda, i følge lilleL.

Hun har jo maset om å dra på stranda siden vi kom hjem fra ferie, så i dag så prøvde jeg å forklare at vi måtte vente på sommeren. Virket ikke som hun helt skjønte hva sommer var, så da sa jeg vi måtte vente til snøen ble borte og det ble varmere.

Så nå sitter de sammen i vinduskarmen, men lilleL småprater med lotta om sandslott og bølger:) Så søte atte:)

Skrevet

Gratulerer så mye til M&M *blåsemenner*

De sitter der vel enda de da? *knegg* men søte da:)

Bruktboka er i LS. Samme sted spørs når du var der sist... men ligger nedover i Storgata.

Be Mr.Herk få seg en hobby kanskje? hihi. Nei men skjønner man kan gå på hverandre litt altså. Og sikkert ikke kult for han den situasjonen han er i heller. Du får planlegge dagene som han ikke er hjemme og dra ut på ting:)

Er overhode ikke overrasket over beskrivelser av hverdag med Truls...

Her har jeg hatt prolaps på toppen av bl fra helvete. Har ligget eller blitt "bært" til do og slik gikk no dagan. Krykker er kjekt og sånn. Endelig har ryggen sluppet verste taket. BL lar seg fortsatt kjenne ja. Totalt unødvenig så lenge før!! Hadde bra bl på slutten med E og assa, men 3 uker før kan jeg aksptere. Vært hos fysio (mest fjas) har aku-time på fredag.

Skal på ny UL i morgen. Siden forrige ikke ble stort av. Kjenner vesla har sunket lenger ned, men tror hun fortsatt ligger på tvers. Ellers er det masse med liv:)

Ei terminsøster fødte for 2-3 dager siden. Helt utrolig å se bilder av jenta hennes. Hun er jo helt fiks ferdig. Ser ikke prematur ut engang. Mørke krøller og. Er helt sykt å tenke på at babyn min ser sånn ut nå. At jeg har så ferdig baby inne i her. Hjelper lite at det er 3 gangen. Blir like overraska når det faktisk kommer ut et lite menneske:)

øøøøhhh...husker ikke mer jeg.

Tiny, ang hyttevogn så må jeg bare bli litt mer mobil først:) OG bestemme farge..hehe.

Ja skal kjøpe easywalker. Hvilken farge man skal ha på bag og sport er jaggu ikke lett! Vil egentlig ha farger som ikke er representert i utvalget deres...

Skrevet

Da skal jeg få tatt meg en tur på bruktboka en gang i fremtiden. Det bobler ikke akkurat over av arbeidslyst i denne kroppen..

Synes at en av vogndelene kan være rød jeg:)

25/2 er det tid for ordinær ul. Gruer meg, og bare håper alt står bra til!!

Spaden skal snart til sitt første møte med en tannpleier. Hva skjer da? Vet noen av dere allerede har vært der med deres håpefulle.

Skrevet

pling-plong:)

De bare titter. Kaaaan jo være at det er hull, men ofte gjøres det ikke noe med det, da disse tennene skal ramle ut likevel. Pille og speil og ja. Også plukke plastfigur etterpå..hehe. Ikke ille altså, men greit å snakke med snutt. At da skal vi gape og så skal tannlegen titte på tennene dine og se sååå fine tenner som du har fått jabbidabbi.

Skrevet

Hei og hå

Ja nå har jeg vært både her og der dvs tr.h og GC og ikke mye som har skjedd

Det ser ut som et innlegg jeg skrev ikke er her for jeg gikk inn for å gratulere med bursdagen til M

Ja ja

Så har jeg begynt å jobbe og er litt på jobbjakt samtidig, vet bare ikke helt hva som kan mache det jeg gjør allerede (tenker på at jeg har altfor mange timer på jobb og reise i forhold til at jeg har to små barn)

Barna mine er helt fantastiske om dagene :) Alltid så gode, men nå er de friske blide og sover godt i tillegg. E kan godt lære å sove hele natten, men så lenge det er en våkning etter at jeg har lagt meg er det vel ok.

Et sp moll når E har hatt eksem, når det bare er litt nuppete hud hvordan har du behandlet ?

Min E har noen prikker som er litt atopiske på magen, de er ikke spesielt tørre og virker ikke som det plager så mye. Bare usikker på om det sprer seg lettere om det ikke behandles.

Skrevet

Hei hopp:)

Håper alle har det bra,jeg er på vei til sengs. Så veit dere det;)

(og Herk-ved beg. tørr hud så smører vi med feit krem morgen og kveld-holder det i sjakk så det ikke utvikler seg så mye mer. Skifter til ny type krem ved tom tube-det funker veldig bra.)

Natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...