Gå til innhold

Tråden

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hå:)

22.nov er vi invitert bort på kvelden,men ingen planer på dagtid som jeg vet om.

Jeg gjetter jente jeg Molle:) Og jeg glisa for meg selv etter at jeg hadde vinka til deg-du så ut som du satt godt nedsunka i sofaen!

Tiny: det var nok meg begge personene. Jeg la Melvin nedi vogna før jeg tok på meg jakka. Gikk så inn og henta jakka mi og kom ut igjen. Men jeg registrert ikke deg da...

Hvordan går det med lille gulljenta? Håper hun er bedre i morgen.

Og håper E er bedre Molle. Leo gleder seg til å sove hos han:)

Vi må prøve å finne lokale til 1 årsdagen til Mel vi-kan jo ikke ha det i svigermor sitt hus gitt-det er jo mest sanns. solgt innen da.

Nei nu-natta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper vi får det til 22. da, jeg skal på fest 21. men syns det er lettere å ha folk her på dagen etter enn før jeg skal ut for da er man jo nødt til å "kaste noen ut"

He he , ama viser to sider av seg selv. mye vinking på ama i det siste.

Jeg Huffda håper T straks er bedre, har dere vært hos legen? sånn at man får påvist mener jeg? De sier jo at man ikke skal gå til legen for å ikke smitte men....

Tenke seg til nå er det ikke lenge igjen til bursdag her, kan ikke akkurat si at " i dag for 1 år siden så bla bla" eller jo jeg husker jeg la meg og sov godt og bedre enn på lenge

Skrevet

Gratulerer med dagen E!!!! 1 år allerede!! Herregud, tida flyr....

Håper hun får en super dag:)

Vi kan ikke komme den 22:( Mamma har busdag og jeg kommer hjem fra Trondheim den dagen. V henter meg på flyplassen og kjører rett i bursdagsmiddag.

Skrevet

Hurra for E idag!!!!!!

Er hun 1 år allerede? Så fort tiden går!!!

Her tror jeg svinet er på retur. Hun var feberfri hele dagen ifår og fikk kun 38,3 som høyeste måling på kvelden. Det er ikke så galt når hun lå på over 40 de to forrige dagenen.. Hun har dessuten fått i seg mat og drikke og virker mye bedre også. Hun leker..

Lurer på når lillebror skal krabbe jeg.. Åle seg frem er for pyser.. Han går heller langs møbler og vegger. Er travelt i heimen ja..

Hvilken dag kommer du på middag da Molle?

Bimtreff uten oss?! Hørtes kjedelig ut..

Skrevet

Gratulerer med 1 år Eline:) Første andre baby er ikke baby mer..hehe Ønsker hun seg spurte jeg? Hun synes vel det er mest stat å få inn den døra uansett tenker jeg..hehe. Og beste av alt, den kommer ferdig satt sammen!

Var helt greit egentlig. Vi var 4 stk og var helt klart ei Tiny der! Litt sånn "jada vi kan følge med på hva dere jabber om dere andre med dere var ganske kjedelige og sære men det er ikke vi" liksom. Vel, Tiny vet vel hva jeg mener trur eg. Bimtreff med oss nå (ja blir jo dib..nei bam..øh..kombinert alle 3 enkli) blir jo ikkehelt det samme som den gang da uansett. Vi har kommet oss ett stykke videre på veien vil jeg tro. Hadde ikke på J&H og rundt om trodd at vi skulle delta i brylupper, begravelser og slikt til hverandre gitt.

Nei men greit å se om det er noen andre ikketypiskbim som man kan henge litt med på formiddagene på vårparten...kan jo ikke bare henge utafor frisørbutikk hele formiddagen heller:)

hehe mye vinking:) Jammen jeg hadde sofa! og mat! seff synker man sammen :D Skulle sett meg en time senere. Tror nesten jeg sov.

Må se an dag til uka. Vet ei når mor kommer. den fuglen flakser helt rart.

Ja og nå har det siden sist som var 3 uker siden kommet opp lapper på ahus. KUN en inn med den gravide på ul og INGEN barn tillatt. Kan hende W hadde fått være med alene da, vet ikke hvor barngrensen går jeg. Det triste er at svigermor har aldri vært på ul og skulle få være med når de da kanskje så kjønn og sånn. Vet det hadde vært stort for henne. Og er så jalla for jeg kanjo ta med henne istedenfor m og da er det liksom samma smitten. Kan se at man ikke trenger ta med slekta men EN person ekstra liksom. Så irriterende. Spes siden det varr greit for 3 uker siden. Kanskjje bare ta en 3D og la begge mødrene være med uka etter.

Har faktisk begynt å godta at jeg får beskjed om at det er en gutt der inne nå:)

Skrevet

Gratulerer med dagen lille jenta mi!!!!

Tenk ja tiden flyr, det gjorde den ikke i disse dager for ett år siden når tiden seglet seg avgårde på overtid.

I dag blir det en liten familiebursdag og O tror han skal åpne gavene:)

Forøvrig så har ikke E sagt så mye om ønsker, men litt jentetøy og litt jenteleker er det litt manko på.

Skrevet

Gratulerer med dagen til vesla:) Stor jente jo:)

Skrevet

Har hun ikke altså? Treg 1-åring du har a.....

Finner vel på noe:)

Lurer på om minibollus ønsker sprike i morgen jeg.... Har litt lyst til å ikke vite jeg, men resten av verden inlk.pappan vil så da bøyer jeg meg gitt. ER jo gøy å vite og da. Har prøvd begge deler. Bare tenker at gøy med spenningen og. Hmmm....men klarer nok ikke at M vet og ikke jeg heller. Om bena er krysset så løser det seg jo da;)

Skrevet

Kan jo skrive her da Sessa;) Siden jeg vet du har lest..hehe. Bare en liten setning eller to liksom.

Skrevet

Hun knep sammen bena såpass at jm ikke hunne si med sikkerhet:)

Skrevet

Gratulere deg med frøkna her også da:)

Men dette har jeg jo visst siden før du testet positivt:)

Skrevet

baha det rima;)

Jepp. Så får vi se om resten stemmer og da:)

Fordel med ødelagt vasskemaskin (bare spile i trommelen) i par dager er at folk ser hvor mye jobb det faktisk er å ha stort sett tom kurv!! Bare flyter i hele gangen. Virker liksom som folka ikke tenker over hvor mye tid det faktisk tar med klesvask.

2 voksne, 2 ungdommer (+treningstøy) 1 stk. 3-åring osm har skift kun en dag og har som hobby å tisse i senga si.

Blir litt vask det ass.

Magen er stort sett en eneste stor kynner så fort jeg beveger meg. Jeg kan jo ikke ha det slik i 20 uker til. Er som å gå med konstant krampe i magen. Er ikke tak liksom. Bare er en hel kynner.Ha med krakk å støvsuge litt jeg nå. Ser lite jalla ut.

Kanskje lime inn en ul-rapport her, er jo forsåvidt trådmateriale det:)

Skrevet

Ordinær UL fredag 13/11-09

Inne i magen er det mest sansynlig ei jente Kunne ikke si med sikkerthet for hun presset bena veldig sammen. Så ikke de kjente 3 streker, men så ut som kjønnslepper og fant ikke "noe annet"

Selve UL gikk ganske radig unna. Kom på flere ting hun ikke sjekket. Det går greit. Vokst helt etter kurven og fostervann i magesekk. Hjertet, ryggrad og hjernen så fin ut.

Var super og ny skjerm. Så bare SÅ klart! Synd vi ikke fikk bedre bilder for var mange som kunne blitt både klare og kule. Fikk se ansikt forfra, var så stilig! Og fingre og tær. Var så klart på skjermen at man nesten kunne se tåneglene. Så forfra, bakfra, fra siden, ovenfra og nedenfra. Romsterte rundt uten å sprelle så mye at vi ikke fikk sett.

Fikk med bilde av foten da Synd det ble litt uklart, men man ser jo det er en fot.

Alt i alt fornøyd med UL. Var en mye større opplevelse enn jeg forventet meg. Også da med tanke på at det var 3 uker siden sist og ul nr.5 dette svangerskapet. På storskjerm rett over meg, med så klare bilder og far lettere berørt ved siden av. Virkelig en kjempeopplevelse

Jeg har blitt forelsket:)

Alle mål Passet overens. BPD=47 MAD=44 FEMUR=29

TERMIN 10.04.10 Ble ikke flyttet noe.

(er jo smilefjes og div der jeg kopierte fra da. Vet ikke om det ble noen rare hull her jeg. Bilder ligger i eget album på FB om noen vil se-fleste har vel sett til nå)

Skrevet

Jah Molle, da ser det ut til at fredag den 13. ble en lykkedag for oss begge!

Skrevet

I fremtiden å komme skal vi alltid ha kontakt denne dato. Den kommer sjelden og bringer ulykke til alle andre men for oss funker den visst.

Din svangerskapsuke: 20

Babyen din veier nå 280 gram og er 22,5 centimeter lang. Livmoren trener nå på å trekke seg sammen. De færreste som er gravide for første gang merker det ennå, men er du flergangsfødende kan de hende at du kjenner det.

Kan hande?? Herregud klarer til tider ikke gå jo!

Herk: når den 22 da? Må nesten ha litt mer konkret innbydelse:) Også den døra....mulig vi må utsette lån litt. E har jo ikke sett på den på mnd, bare står døra hans. Nå leker han med den hver dag og mye. Lager hytter og da er den perfekt dør..hehe. Også kanman jo ringe på og ja. Forklarte at vi skulle jo låne den bort for var en babyleke, men etter det ansiktet han fikk da må vi nok utsette:) Hun vil uansett ha stor glede av den om par mnd og.

Skrevet

Æsj, her har tr kommet i dag, for første gang siden fødselen. Da er jeg ihvertfall ikke gravid:P

Jeg skal på innebandy i dag. Begynner på old girls-lag. Er egentlig ikke gammel nok men..

Søstra mi er syk. Kom hjem fra ferie i India for rett over en uke siden og to dager etterpå begynte hun å bli dårlig. Skikkelig diaré og magekramper. Det ble egentlig bar verre til hun ble lagt inn på legevakten på lørdag for å få væske inntrevinøst siden hun hadde begynt å¨kaste opp alt hun drakk i tillegg til å gå på do hver halvtime. Hun ble litt bedre av litt væske og smertestillende og kvalmestillende så hun kom hjem på kvelden. Nå er hun verre igjen så hun ble lagt inn til observasjon på sykehuset i dag tidlig.Skal vel fåtatt noe prøver og prøve å finne ut hva det er. Regner med det er en parasitt eller noe. Huff, lille storesøsteren min som egentlig veier 50 kg. Nå har hun gått ned 5 kg på 6 dager og gikk glipp av sitt eget 30årslag på lørdag:(

Skrevet

Næmmen stakkars søsteren din da!! Hørtes ikke noe morsomt ut:( Kjipern å gå glipp av sitt eget 30 årslag, men er jo enda kjipere å væer så syk å ikke helt vite hva som feiler en.

Får håpe de finner utav det, så hun kan få noe medisiner!

Skrevet

Hei på dere :)

Jeg har vært på hyggelig trådhandel idag! Koselig med msn melding om at man bare kan møte opp et sted, det er lenge siden! Fikk nå handlet en gave til E til søndag og kommet meg ut av huset helt alene (gubben var hjemme med minstemann)

Tiril er kvitt svinet og kunne endelig være i barnehagen igjen idag. Hun ville egentlig i barnehagen på fredag, men med 7 dagers karantene funket jo ikke det.. Hun var forresten skikkelig dårlig fra sønd-tirs. Fikk tamiflu på mandag og utover på tirsdagen kviknet hun til igjen og feberen ble borte (var konstant over 40 uten smertestillende). Onsdag var hun slapp og torsdag litt bedre. Hun kastet forresten opp skikkelig et par ganger både søndag, mandag og natt til tirsdag. Stakars jenta mi!!

Også har jeg fått beskjed om at jeg må informere om ting jeg gjør.. Så herved er alle informert om at stuen min er ommøblert med nye møbler (tv benk og vitrineskap + en hylle) Har enda et par småting igjen før stuen er sånn jeg vil ha den. Er nesten god plass til trådtreff her!

Når ønskes julegrøt? I år satser vi på kun tråddamer med barn.. Mulig vi kan plassere menn i kjeller om jeg får ryddet opp der til da..

Tupperwareparty 1 desember kl 20, hvem kommer?

Kjipt med søster mtg! Håper hun blir fort frisk :)

Skrevet

1. desember er den eneste kvelden jeg ikke kan den uken, da jobber jeg:)

Husker ikke om jeg har gitt beskjed om bursdag til helgen, men vi kan desverre ikke komme.

Godt svinet er borte!! Vi har ikke lyst på noe svin!!

Skrevet

Så fin ul da molle Hørtes ut som en flott opplevelse, kan jo gratulere med en tulle magen, men gratulerer med alt-vel opplevelse også for om det er en liten kar (neppe) så skal du gratuleres for det også :)

Jeg tenkte kl 14 jeg da.

For her soves det jo en god stund på formiddagen så egentlig ikke så vits å komme før.

Alle er velkomne selskap for store og små gutter og jenter.

Mtg : huffa håper søster kommer seg fort ikke bra å ha det sånn og heller ikke vite hva det er!

Skjedde det noe mer på fre 13.?

Vi fløy og siden det er en dag som for noen er litt skummel å fly på så var det nok noen ekstra grønne tryner når det var skikkelig turbulens. Var litt rart, for jeg sov og våknet ikke av ristingen men at jeg var litt kvalm

Håper jeg ser mange på søndag, håper jeg ser resten snart,

Mulig i Kr. 1 des Tiny

Skrevet

Fredag den 13, ble en happy dag for både meg og molle:) Molle ble så glad at hun faktisk plutselig sto på døra hos meg og krevde å få se på de to strekene som hadde kommet til syne tidligere på dagen;)

Skulle jo være 15 uker, men er visst i stedet 5. men pytt pytt, får håpe det holder denne gangen da. Godt det ikke tok et nytt år, og det kan jeg tok takke akupunkturen for. Men er jo foreløpig ingen som vet noe unntatt tråd og T selvfølgelig, og slik vil jeg gjerne ha det en stund til. Må nok ha en ul eller to før jeg føler meg litt tryggere.

Skrevet

Gratulerer storesnutt :D Vi skal ha babyr sammen vi! og spise lunch og shoppe babytøy og spise is for vi har baby på sommeren!

Uffamei var det så ille med søss? Ja hun hadde vel ikke såmange kg å gå på heller i grunn... Håpe de fort finner ut av ting.

haha kl 14:) Jepp. Snakket om det i stad serru. Hvor det blir sagt formiddagen og jeg bare "vi skal til Herk...tror vi sier tidligst 14 jeg" Synes det er greit jeg for om det trengs noe sov så rekker vi det. Evt i bil.

Jepp bråtrådtreff som ikke var planlagt. Og skal slutte si hade til Ama. Sa det ganske mange ganger i dag, men stod jo brått siden av hverandre på nye steder og i nye butikker. Med nytt følge og uten følge. Sært.

1 desember er bursdagen til M, så da kommer jeg ikke, men det har jeg nevt før.

Julegrøt-stemmer for kun tråd med barn ja. Blir så kaotisk med så mange.... Vi reiser nok til mor i jula og drar muligens litt tidlig (siden jeg ikke jobber likevel) så om vi skal med er det fint om vi kan ta det..oj så på kalenderen. Egentlig 13/12. Evt lørdagen etter, men tenkte dra i den helga. Men er joi fint med 13 og da:) For da kan vi ha lussekatter til dessert og pønte dem med luciadrakter eller nissedrakter;) Fritt for lyskrona!!! Jeg sa fus!!!

Jepp, bøfn.

Skrevet

Jo og W hadde svin da, om jeg ikke har sagt det. Og INGEN her ble smitta?! Så så mye for kjempesmitterfarlig. Glad jeg da, for kjedelig å få vaksine og flua på under en uke lzm. Men da er han vaffal ferdig med det og jeg bør nå være immun. E igjen da og M.

Tiny: W spøy som en grin i 2 døgn. 8 ganger på en kveld. En bit mat og løpe på do. Stakkars var medtatt gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...