Gå til innhold

Var på tidlig ul i går.. Ikke oppløftende..

Anbefalte innlegg

Gynekologen så at det var klemt og ikke rundt som det skal være. I tillegg mindre mål enn normalt. Hun sa at det er trolig en MA igjen :(

Jeg skal møte opp på Ullevål fastende i formiddag til ny vurdering.

Ble så lei meg..

Er bare i min 6. uke. Så sånnsett er det greit det skjer nå om det skulle gått galt uansett.

Men gynekologen (og oss) synes det var litt snodig siden hcg prøvene forrige uke viste god stigning fra onsdag til fredag. Fra 310-820. Og på onsdag tok jeg den nye graviditetstesten som viste at det var over tre uker siden etter befruktning. Dvs 5+ uker.

Uff....

Fortsetter under...

Kjære Ine snuppa!

Offa meg. Dette var virkelig ikke noe godt og høre=( Nå blei jeg litt trist. Å, som jeg håper at ting er som di skal i dag!!!! Tenker masse på deg, og sender di sterkeste ønsker om at dette skal gå bra!

En stor klem til deg.

Ja, dette var ikke noe morsomt å høre. Jeg føler så med deg. Jeg håper at HCG verdiene og testen har rett, og at alt er normalt. Det kan jo være at ting er i orden. Jeg skal tenke masse på deg og krysse fingre og tær for at det skal gå bra.

Hei igjen :)

Takk for gode ord. Fikk ikke vite noe mer. De sa det var for tidlig å være sikker på noe som helst. Er jo bare 5+3. Hun så bare en antydning til fostersekk. Men det var uklart. Det var slimhinne rundt på 3,5 cm. Jeg skal tilbake neste mandag på ul hvis det går riktig retning med hcg. Hvis ikke skal jeg få time før slik at jeg får tabletter slik at livmora blir tømt. Jeg og samboer synes det er rart at 1. gyn jeg var hos i går helte så mye mer mot det negative. Fikk tlf. fra legesenteret i stad for de hadde ringt Ahus for å sjekke om de hadde analysert blodprøven jeg tok i går. Men den var ikke ferdig. Legesenteret får resultatet på mandag. Så da vet jeg nok mer hvilken vei det har gått.

Skal ringe selv til Ahus etterpå for å etterspørre (fikk nummeret av legesenteret). Så foreløpig går jeg i uvitenhet. Men ble jo litt håp igjen ihvertfall. Hmmmmmmm..

Annonse

Juhuu! Det er jo bra det da! Å. Dette må jo bare gå bra! Ja det gjød det=) Jeg har troen på dette!

Hvordan føler du deg Ine? Går det greit med deg? Det er ikke lett dette. Jeg gledet meg sånn til og slutte på pergo, for da skulle jeg bli normal i hodet igjenn. Men det er jo helt sykt mye og tenke på når man går gravid! Vi burde hatt et fag på skolen som forberedte oss på dette=)

Jeg heier på deg prinsessa!

Klem

Takk jenter...

Går egentlig greit i dag. Men hadde jo vært godt å vite om det var som det skulle.

Jeg får jo ikke gjort så mye fra eller til så får jo bare vente..

Kunne jo evt tatt en ny hcg på mandag da... Nei.. får se... Det beste er jo om jeg bare kan vente. Skal ta blodprøve på Ullevål sykehus på fredag. De får resultatet først til mandagen etter når jeg skal på ny ul.

Irriterende at det skullle bli sånn!

Vet egentlig ikke helt hva jeg føler nå annet at det blir lange åtte dager i vente...

Stor klem tilbake :)

... er egentlig litt for å ta blodprøve på mandag..

Men jeg må jo virke helt sykt stressa.. Skulle ønske jeg bare kunne koble ut graviditets/babydelen i hodet. Ja.. Loyse. Blir kanskje litt ekstra pes for oss Pergojenter som har ønsket dette en stund og som også kan ha hatt en lei opplevelse før.. Føler det er lett for andre å be meg slappe av. Prøver jo forsåvidt å gjøre det, men barneønsket som har vært der såpass lenge og den vonde tidligere opplevelsen gjør det ikke alltid så lett. Nå skal jeg legge meg littfor å hvile, og tenke på at jeg ruger fram noe positivt som viser seg neste mandag ;) !!

Hvordan er formen din da Loyse?

Hei Ine. Det viktigste er at DU gjør det som er best for deg. Ønsker du oftere HCG så burde du gjøre det. Merket at det var noe som beroliget meg. Jeg fikk første UL på fredag i uke 9+0 og får komme på ny i uke 12 pga tidligere MA og SA. Det er viktig at vi som er gravide får den oppfølgingen vi trenger og spesielt når vi har gått igjennom noe fra før. Lykke til:-)

Inefine=)

Ja jeg må si jeg synest du er tøff om du takker nei til hcg-test. Hadde ikke jeg klart. Men om du klarer og roe deg så er det jo bra=) Jeg heier på deg. Håper du ruger frem en skikkelig herlig en;)

Jo formen er der den;) Jeg er dårlig, rett og slett. Begynner og bli sliten nå. Legen sier jeg kommer til og vere dårlig helt til jul mest sansynlig. Så nå gleder jeg meg til jul, og få gå på jobb på nyåret! Jepp. Det blir bra! Ellers så har jeg fått en del vondt i magen, sikkert bare noe som strekker. Men du vet... Det er grunn til bekymring med en gang=) Jeje. Mannen er i himmelen da! Det er veldig kjekkt=) Bare dulling fra ende til anen;)

Håper det ordner seg for oss begge! Og resten av pergoprinsessene=)

Og alle andre her inne også!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...