Gå til innhold

Blir kjempeglad hvis noen vil spå meg :) ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en ganske voksen dame - 39 år - og gravid for fjerde gang, men dessverre - ingen barn har blitt båret fram. Det jeg lurer på er om jeg nå bærer ett eller to barn - kjønn - og hvordan svangerskapet vil gå/arte seg....dvs om jeg kommer i mål denne gang...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obs...glemte fødselsdato: 7. september 1970 :)

Skrevet

Kjære Anonym!

Dette er følsomme greier å spå på synes jeg. Åpenbart utrolig viktig og sårbart for deg. Så ta det jeg sier for det det er,-med stor usikkerthet selvfølgelig.

Jeg får opp at du er gravid med muligens 2 barn,-holder en knapp på 2 jenter. Fødsel får jeg,-vil skje rundt juni-mnd. Jeg spør ikke om det går bra, men når fødselen skal skje. Og om det skulle vise seg å stemme, er det jo store muligheter for at det går bra:)

Trakk også en rune for deg,-den viser fremgang og vekst. En forbedring av situasjonen. Så det lover jo godt.... Lykke masse til ihvertfall!

Skrevet

Hei Magica fra Tryll.

Takk for at du tok deg tid :) Jeg er gravid med termin 19.juni....får vite på mandag om jeg venter 1 eller 2 - da skal jeg på første UL :) Men - fødselen du ser får det jo til å love godt mtp tidspunkt :)

Skrevet

Hei.. Får opp at du er gravid med en gutt jeg.. Men jeg spår bare med følelser og tanker.. :)

Skrevet

Tusen takk for svar...går jo litt i flere retninger da - men blir kjempespennende imorgen :) Vet ikke egentlig helt hva jeg håper på selv.... Ett barn blir nok lettest siden jeg er enslig, men alt er velkomment :)

Skrevet

Dessverre var fosteret i magen dødt (var bare ett)

Får satse på fryseeggene på andre siden av jul...

Skrevet

uff da , så leit, vet hvordan du har det,

ta tiden til hjelp å pass på ikke stenge følelsene inne...

håper du har noen å snakke med om du skulle trenge det, hvis ikke så er det nok av andre likesinnede her inne :- )

lykke til neste gang da, som jeg sier til meg selv og...

Skrevet

Takk for det! En trist dag, har virkelig fått grine ut ilag med gode venninner. Har dårlige erfaringer med å stenge av følelsene, så her får tårene renne fritt...Heldigvis sykemeldt ut uka. Kan bli noen dager med ren sorg da - men det tror jeg er sunt!

Har to befruktede egg på frys - får håpe de er av gullkvalitet :)

Noen som kan se når tid jeg bør satse på å få brukt dem? Vil gjerne få tips om en god måned :) :) :)

Lykke til neste gang til deg også Nelly!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...