Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Jeg er en ganske voksen dame - 39 år - og gravid for fjerde gang, men dessverre - ingen barn har blitt båret fram. Det jeg lurer på er om jeg nå bærer ett eller to barn - kjønn - og hvordan svangerskapet vil gå/arte seg....dvs om jeg kommer i mål denne gang...?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Obs...glemte fødselsdato: 7. september 1970
magica fra tryll Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Kjære Anonym! Dette er følsomme greier å spå på synes jeg. Åpenbart utrolig viktig og sårbart for deg. Så ta det jeg sier for det det er,-med stor usikkerthet selvfølgelig. Jeg får opp at du er gravid med muligens 2 barn,-holder en knapp på 2 jenter. Fødsel får jeg,-vil skje rundt juni-mnd. Jeg spør ikke om det går bra, men når fødselen skal skje. Og om det skulle vise seg å stemme, er det jo store muligheter for at det går bra:) Trakk også en rune for deg,-den viser fremgang og vekst. En forbedring av situasjonen. Så det lover jo godt.... Lykke masse til ihvertfall!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Hei Magica fra Tryll. Takk for at du tok deg tid Jeg er gravid med termin 19.juni....får vite på mandag om jeg venter 1 eller 2 - da skal jeg på første UL Men - fødselen du ser får det jo til å love godt mtp tidspunkt
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Hei.. Får opp at du er gravid med en gutt jeg.. Men jeg spår bare med følelser og tanker..
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Tusen takk for svar...går jo litt i flere retninger da - men blir kjempespennende imorgen Vet ikke egentlig helt hva jeg håper på selv.... Ett barn blir nok lettest siden jeg er enslig, men alt er velkomment
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Dessverre var fosteret i magen dødt (var bare ett) Får satse på fryseeggene på andre siden av jul...
*julybirth* Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 uff da , så leit, vet hvordan du har det, ta tiden til hjelp å pass på ikke stenge følelsene inne... håper du har noen å snakke med om du skulle trenge det, hvis ikke så er det nok av andre likesinnede her inne :- ) lykke til neste gang da, som jeg sier til meg selv og...
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Takk for det! En trist dag, har virkelig fått grine ut ilag med gode venninner. Har dårlige erfaringer med å stenge av følelsene, så her får tårene renne fritt...Heldigvis sykemeldt ut uka. Kan bli noen dager med ren sorg da - men det tror jeg er sunt! Har to befruktede egg på frys - får håpe de er av gullkvalitet Noen som kan se når tid jeg bør satse på å få brukt dem? Vil gjerne få tips om en god måned :) Lykke til neste gang til deg også Nelly!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå