Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har både gjort det selv å spådd andre med det, men vansklig å gjøre det over nettet... Husker første gangen, jeg ble spådd jente, så ble det gutt, å så jente igjen.... Så mine 2 første barn kom *jente (stemte) *gutt (stemte det også) Så sier alle spådamer her inne at neste gang blir det gutt! Men jeg tror det blir jente! Vi får se, ringen eller de synske ) Jeg gleder meg til å sjekke den gangen jeg blir gravid! ) Slik gjør dere: *Riv ut ett langt hårstrå *Ta hårstrådet igjennom ringen (bør være egen ring uten mye dilldall!) *Hold gullringen stødig over handleddet (undersiden) Gullringen må henge i ro, den begynner å bevege seg enten i sirkel eller på langs med armen.... Sirkel betyr jente, langsgående betyr gutt.... Den skal stoppe opp mellom hvert barn, når det ikke blir flere stopper den helt og begynner å dirre ) Jeg får i følge den altså j-g-j ) Hva får dere og hvor mange barn??
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Hei Håp! Sirkel kan bety jente, ja. Men, før dere spør om kjønnet, spør ringen om hva som er jente, hva som er gutt. La ringen vise dere om det er jente/gutt - ja/nei. Dette gjelder også ja/nei spørsmål. Ringen og hårstrået blir som en pendel, og du skal alltid få bekreftelse på hva som er hva før du spør (sirkel, sidelengs, opp/ned) Ja, nei, kanskje - gutt, jente, vet ikke. Ble dette vanskelig.... hold hårstrået med ringen i din venstre hånd. Si til ringen; Vis meg gutt. Spør så, vis meg jente. Event. ja/nei. "pendelen"/ringen begynner å bevege seg - du får svar på hva som er hva før du stiller det konkrete spørsmålet. Bare et lite tips! "Engle"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå