We Hope Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Tror jeg er 10 dpo i dag og får hele tiden litt blod på papiret, samt svake svake menssmerter. Har syklusen slått krøll på seg og mensen som kommer nå? Og jeg som ikke har rukket å begynne å teste enda! Velvel, da er det bare å begynne på ny pp snart, ikke sant?
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 10 dpo, det vil si 10 dager ETTER el? =) og at det er 4 dager til du har IKM (hvis du har 28 dagers syklus selvsagt) ? kanskje det er mensen som kommer da, eller festeblødning? jeg skal ikke gi deg håp om det ikke er det altså, men du kan jo forsøke å ta en test om du har det tilgjengelig? =) lykke til, håper at håpet ditt ikke er ute enda!
nina-ballerina Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Opplevd akkurat det samme på akkurat samme tidspunkt som deg. 10 dager etter el test kom det en svak rosafarge i trusa i går kveld. Bare bittelitt. Men ingenting i dag...Har en rar og lang syklus på ca 40 dager så jeg har "normalt" ikke ikm før om en uke.. Kjenner antydning til stikninger i puppene og et slags hold i eggstokkene.. Vet ikke helt hva jeg skal tro.. Hadde en SA for 2 1/2 mnd siden som startet med en dråpe blod så.. Men er egentlig positiv. Tenkte jeg skulle vente med å teste til torsdag ihvertfall... Blir spennende å se.. Har jo hørt om de berømte festeblødnigene, så jeg HÅPER det er det.. Og at festeblødning betyr at spiren fester seg GODT!!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå