Gå til innhold

Ung prøver :D kom her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei jenter :))

Jeg er 19 år (bare).. Har prøvd i 2 månder, men måtte slutte pga penselinkur som kunne skade fosteret om jeg hadde blitt gravid... Har gått på det i 21 dager, har 7 dager igjenn :)) Gleder meg til å begynne å prøve igjenn.. ^^,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil dere prate?

Jeg er 19 fra Trondhiem :)) Greit å snakke med flere unge prøvere :)

Skrevet

Hei hei, og velkommen hit:)

Jeg er 21år, og jeg og sambo har prøvd siden i fjor. Tok 11mnd før det klaffet, men mistet i MA nå i august da jeg egentlig skulle vært 13+0. Så nå er vi inne i 2pp etter dette:) Er ikke såå ung jeg da, men.. :P

Skrevet

jeg er også 19 og har en jente på 21 mnd fra før =D lyst på en søster eller bror til gullet ;)

Skrevet

jeg er også 19, har en jente på 2år og 2mnd, har lyst på søsken til vesla:)

Skrevet

Er 19 år og vi prøver. er på snart 9 pp.. det skjer ingenting, men håper på en extra fin julegave i år :D

Skrevet

Jeg er 21 år fra Trondheim og jeg og samboeren har prøvd siden mai, men uten hell..

har ikm rett over helga og har kjent en del symptomer den siste uken, så bestemte meg for å teste i dag... guess what? negativ... såklart... tror det er umulig for meg å faktisk få erfare den gleden det er ved å se 2 fine streker i stedet for en ussel liten en bare..

jeg ble bra skuffet... "/

Skrevet

Jeg er 22, så ikke fult så ung. Vi prøver på vår første, og er i vår 11 pp nå. Har hatt en sa i mai, så noe har jo skjedd. Gleder meg sånn til det blir vår tur, har så sinnsykt lyst til å bli gravid NÅ!!

Ikm på Tirsdag ca, venter spent:D Har hatt halsbrann et par dager, håper dette er et tegn, hadde vært så moro:D :D

Skrevet

Jeg er 20. bor også i Trondheim :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...