Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Ser ut som om du er veldig dyktig på dette og håpet du ville se litt på meg. Jeg er gravid igjen og lurer på om du ser at det går bra? Hvilket kjønne er det? Lettere graviditet enn sist gang? Og blir det keisersnitt eller vaginal fødsel?
MC81 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Hei Synes det kjennes ut som om du har slitt litt og at det er der dine bekymringer kommer fra. Jeg får allikevel følelsen av at dette er et bestemt barn hehe det kjennes ut som en liten jente som har bestemt seg for å klamre seg fast og at dette vil gå bra. Hadde du et vanskelig svangerskap sist? dette vil gå mye bedre. Får følelsen av at ting ellerede så tidlig er enklere og slik vil det fortsette å være! Når det kommer til SA og MA så spår jeg ikke i det, det jeg kan si er at jeg ikek får opp noen trist og vanskleig følelse på deg! jeg tror mulignes dette kan bli en normal vaginal fødsel! Masse lykke til! Håper alt vil gå bra med dere!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Tusen takk! Jo da jeg har slitt masse. Vår første jente er IVF-barn med et vanskelig svangerskap. Blødninger, sv.dia, sv.kløe med forhøyede verdier osv... Ble tatt med ks 5 uker før termin pga alt, men hun er frisk som en fisk og en solstråle! Dette er også IVF og som du skriver så er det pr dags dato veldig mye bedre enn sist.... og håper virkelig jeg får en vaginal fødsel denne gangen. Bestemt jente....hmmmm..... ja da blir hun vel lik mamman sin da Kan vel ikke legge under en stol at jeg er det, ehhh..... Tusen takk for svar altså!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 en helt annen ting..... Ser du om vi har noen "leieboere"? Hehe, jeg vet at det er noen her, men aner ikke hvem det er eller hva de vil... kanskje du kan se det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå