Gå til innhold

mage som 2.gangs

Bamse&baby+spire*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom magen for dere som er/har vært 2.gangs? følte magen kom sykt fort denne gangen:S er 6+noen dager, og magen min har så absolutt begynt å komme! forrige gang fikk jeg nesten ikke mage før jeg var halvveis i graviditeten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også veldig på! Hvor lenge er det mulig å skjule det denne gangen tro?? er bare i uke 5 jeg da, så håper det går ei stund enda! :)

Skrevet

Vet ikke hvor langt jeg er på vei jeg,men magen kom jo nesten før jeg fant ut at jeeg var gravid...kjempeflaut og vet ikke hva jeg skal gjøre for å skjule det...ikke gøy å fortelle det så tidlig på jobben..og resten av verden..

Skrevet

Det var et innlegg om dette for ikke så lenge siden hvor flere nevnte at de hadde fått mage fra ca 6 uker. Jeg sa at jeg at jeg ikke hadde fått mage (ca uke 7), men nå er jeg 8+3 og sannelig har magen begynt å komme gitt. På kvelden kan det se ut som jeg er 4 mnd på vei, men er jo luft og div. annet som har flyttet seg. Livmora tror jeg ligger ca i ett med symfysebeinet (men det er jeg usikker på - hadde keisersnitt for 11 mnd siden og det er litt hardt i det området pga arrvev). Når jeg ligger på ryggen hadde jeg tidligere et innsøkk, nå er det flatt, eller en liten bulk.

Må faktisk tenke over hva jeg skal ha på meg på jobben, sånn at jeg ikke ser småtykk ut (folk ville nok ikke ha gjettet graviditet - har jo ikke "sånn" mage ennå).

Skrevet

det er vanlig å få mage tidligere 2.gang. Jeg er 11 uker, men ser ut som jeg er 5 mnd... jeg bare går i vide topper/tunikaer..Må jo skjule det litt lenger ;)

Men, som dere sier, det er ikke fostert som vokser utover, det er luft og diverse..desverre, hehe

Jeg kan nå kjenne livmora ca 4cm over skambenet...så snart kan jeg vel vise meg frem i fine mamma gensere ;)

Skrevet

Jeg er 9 uker på vei, og har fått litt mage som buler ut... Har ikke sagt noe på jobb enda, men ser jo at kollegaer og noen av elevene mine sender noen blikk på magen...

Skrevet

åh herregud, jeg er bare 4-5 uker på veg og ser ut som jeg er gravid i 5.måned hvis jeg slapper av i magen. Det blir helt forferdelig vanskelig å holde dette hemmelig så lenge:(....Jeg er utrolig opplåst altså. Liksom blitt gravid med en gang...

Skal nevnes at dette er tredje barnet mitt da, kan jo ha noe å si. Krysser fingra for at det bare er et foster der inne- er tvilling selv....hjælp

Skrevet

jeg er 11+ 4 og har omtrent ikke mage. Kan kjenne litt når jeg ligger på senga.. men i starten var jeg utrolig "fluffy" (oppblåst) og da trodde jeg at det var magen som alt hadde kommet,. hehe.. Men, nå skal det sies at jeg hadde nesten ikke mage før jeg var 6 mnd gravid første gangen.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Hehe, her har ikke magen forsvunnet etter at jeg fikk snuppa som nå er 17 mnd!!!

Så jeg tror nok ikke at noen tenker i de baner, de tenker nok bare at jeg er tykk :P

Men nå har jeg bare kommet til 4+5 da ennå og ikke noen forskjell ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...