Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #26 Skrevet 30. oktober 2009 fy faen, du har et problem som gidder å følge etter noen eller søker de opp osv. hahaha, det var dagens.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #27 Skrevet 30. oktober 2009 Har ikke et problem, men folk som ikke kan trafikkreglene, plager meg. Og når de i tillegg skal "ta" meg ved å vise fingeren eller knyttneven, fordi DE ligger feil, DET finner jeg meg ikke i. Ikke rart det er kollisjoner ut av en annen dimensjon, med så mange talentløse førere. Ja, jeg blir fort sinna, men kjører man RIKTIG, så er det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #28 Skrevet 30. oktober 2009 For ikke å snakke om de som gjerne ligger 10-20 under fartsgrensa, i 80, men når de kommer inn i 50 sona, så holder de samme hastighet, 60-70. Skjønner bare ikke hva de tenker med. Er så viktig og ikke kjøre over grensa, men i 50 sona er det greit. Da mister du lappen.
Shamandalie Skrevet 30. oktober 2009 #29 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg sendte sms til kjørelæreren min å spurte, hun sa ; "Blinking er alltid bra,så lenge du blinker deg dit du skal!" Jeg ba om nærmere forklaring å hun sa det var ikke påbudt,men frivillig. Man stryker IKKE om man ikke blinker inn,men helt klart hvis du ikke blinker ut.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #30 Skrevet 30. oktober 2009 Om du skal rett frem så er det ikke vits i å blinke seg inn i rundkjøringa, men om du skal videre til høyre eller venstre er det jo ganske greit for de andre ute i trafikken å faktisk få et lite signal om dette siden det ikke alltid er like enkelt å se hva andre tenker. Mange idioter rundt i rundkjøringene har jeg sett. Blinke deg ut skal du alltid ved den siste avkjørselen du kjører forbi. Selv så bryr jeg meg ikke så mye om folk blinker seg ut, så lenge de viser hvilken vei de skal. Om folk ikke blinker seg inn regner jeg med at de skal rett fram med mindre de tydelig senker farten og legger seg tett mot rundkjøringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå